رفتن به بالا
  • جمعه - ۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
  • کد خبر : ۴۹۸۸۱
  • چاپ خبر : شرکت سنگ آهن بافق آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در مجموعه چغارت است
مدیر روابط عمومی سنگ آهن :

شرکت سنگ آهن بافق آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در مجموعه چغارت است

حبیب حسن زاده عصر امروز با حضور در شرکت سنگ آهن بافق از محل استقرار کادر روابط عمومی در اماکن قابل بازدید این مجموعه و نحوه عملکرد آنان بازدید نمود. به گزارش آفتاب بافق،همزمان با ایام نوروز و حضور گردشگران و مسافرین نوروزی در بافق جهت بازدید از امکان دیدنی این شهرستان و مجموعه چغارت، […]

حبیب حسن زاده عصر امروز با حضور در شرکت سنگ آهن بافق از محل استقرار کادر روابط عمومی در اماکن قابل بازدید این مجموعه و نحوه عملکرد آنان بازدید نمود.

به گزارش آفتاب بافق،همزمان با ایام نوروز و حضور گردشگران و مسافرین نوروزی در بافق جهت بازدید از امکان دیدنی این شهرستان و مجموعه چغارت، حبیب حسن زاده،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن عصر امروز با حضور در این مجموعه از محل استقرار کادر روابط عمومی در اماکن قابل بازدید شرکت و نحوه عملکرد آنان بازدید نمود.

در این برنامه ابتدا از محل استقرار پرسنل روابط عمومی در ورودی شرکت و نحوه ارائه خدمات به مسافرین نوروزی بازدید به عمل آورده شد و حسن زاده ضمن تشکر از تلاش آنان،متانت و حسن اخلاق در برخورد با گردشگران را یکی از موارد ضروری در ثبت خاطره خوش در اذهان عنوان کرد.

وی همچنین از دقت نظر و حسن وظیفه کادر پر تلاش انتظامات در ثبت ورود و خروج خودروهای مسافرین و گردشگران نوروزی تشکر کرد.

مدیرروابط عمومی سنگ آهن در ادامه بازید خود با حضور در قسمت استخراج و موزه سنگ و معدن از زحمات پرسنل حاضر به جهت تشریح نحوه عملکرد این بخش ها و آشنایی میهمانان نوروزی با مجموعه چغارت قدردانی نمود.

در پایان بازدید حبیب حسن زاده در گفتگو با خبرنگار آفتاب،ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت برای کلیه همشهریان و مردم کشور گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی همانند سال های گذشته آماده پذیرایی از میهمانان و گردشگران نوروزی می باشد.کلیه هموطنان می توانند در بازدید خود از اماکن تاریخی و گردشگری این شهرستان،از مجموعه سنگ آهن و مکان های قابل بازدید آن نیز دیدن کنند.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشده شده توسط تیم تخصصی پرسنل شرکت سنگ آهن برای همشهریان و مسافرین نوروزی و ثبت خاطرات خوش در ذهن آنان ،افزود: مجموعه زیبای شهرک آهنشهر و پارک تفریحی آن به وسعت 90 هکتار که به عنوان بزرگترین پارک جنگلی جنوب کشور با دریاچه و آبنمای موزیکال می باشد که جهت پذیرایی از مهمانان نوروزی به بهترین نحو با همکاری سرپرستی شهرک و مدیر خدمات رفاهی آماده شده است.

مدیر روابط عمومی سنگ آهن در بحث بازدید از مجموعه چغارت نیز بیان کرد: بازدیدکنندگان مجموعه چغارت در بدو ورود پکیج هایی را به عنوان راهنما و شادباش توسط همکاران ما دریافت خواهند کرد تا طی مسیرهای مشخص شده وارد مجموعه شرکت سنگ آهن شوند و از پیت معدن که یکی از جذاب ترین  پیت های معادن در کشور است بازدید کنند.

 وی با اشاره به اینکه موزه سنگ و آهن شرکت نیز برای بازدید علاقمندان آماده شده است،افزود: به مناسبت سال جدید چند طرح جدید اضافه کرده ایم که امیدواریم مورد رضایت بازدیدکنندگان قرار گیرد.همچنین در مجموعه پیت معدن یکی از دستگاه های بزرگ دام تراک را در معرض تماشای علاقمندان و گرفتن عکس سلفی قرار داده ایم.

حسن زاده بازید از کارخانه آگلومراسیون که در حال فعالیت می باشد و نیز مجموعه گندله سه چاهون، بزرگترین پروژه صنعتی عمرانی شرکت سنگ آهن را دیگر مکان های قابل بازدید برای گردشگران عنوان کرد و گفت: همشهریان و گردشگران نوروزی در بازدید از گندله سه چاهون می توانند پیشرفت فیزیکی این پروژه را از نزدیک مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه هر ساله  برای لحظه تحویل سال برنامه ای را با توافق میان مراکز گردشگری و شهرداری برگزار می کردیم،خاطر نشان کرد: امسال با توجه به این که سال تحویل مصادف با شهادت امام علی نقی (ع) بود،برنامه های ما در این روز لغو شد،اما تلاش می کنیم در ایام  پیش رو برنامه های شاد و مفرحی را برای همشهریان و مسافرین نوروزی برگزار نماییم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده