رفتن به بالا
  • جمعه - ۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
  • کد خبر : ۴۹۸۹۶
  • چاپ خبر : نشانه هایی از پیدا شدن پسرک افغانی در بلوار انقلاب بافق دیده شد

نشانه هایی از پیدا شدن پسرک افغانی در بلوار انقلاب بافق دیده شد

به گفته یکی از اهالی بلوار انقلاب پسرک افغانی که از 10 روز پیش  گم شده بود، غروب امروز جمعه سوم فروردین در پیاده رو مغازه ای واقع در بلوار انقلاب دیده شد و تحویل خانواده اش داده شد. به گزارش آفتاب بافق ،در این خبر که تا این لحظه از سوی نیروی انتظامی و […]

به گفته یکی از اهالی بلوار انقلاب پسرک افغانی که از 10 روز پیش  گم شده بود، غروب امروز جمعه سوم فروردین در پیاده رو مغازه ای واقع در بلوار انقلاب دیده شد و تحویل خانواده اش داده شد.

به گزارش آفتاب بافق ،در این خبر که تا این لحظه از سوی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تایید و یا تکذیب نشده است یکی از اهالی بافق گفت : به همراه دوستان در پیاده رو بلوار انقلاب نشسته بودیم که چند پسر افغانی به سوی ما آمدند و گفتند نجیب الله نورزهی در آن طرف خیابان دیده شده است.

با پرسیدن نشانه های نجیب الله از دوستان و رفقایش به جستجو در اطراف مغازه ها پرداختیم که به یکباره وی با دیدن دوستانش و ما که به دنبال او بودیم شروع به فرار کرد.

وی افزود : پس از تعقیب و گریز نجیب الله در کوچه ها بالاخره او را گرفتیم و تحویل خانواده اش دادیم.

گفتنی است هنوز دلیل مفقود شدن و محلی که این پسرک به آنجا رفت و آمد داشته و می خوابیده ،مشخص نیست.

از سوی دیگر گفته می شود پسرک افغانی به بیمارستان ولی عصر بافق برده شده و فعلا در اورژانس بستری می باشد تا مادرش بیاید و او را تحویل بگیرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده