رفتن به بالا
  • شنبه - ۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
  • کد خبر : ۴۹۹۶۸
  • چاپ خبر : بازدید پرشور و متراکم گردشگران  و مسافران نوروزی از شرکت سنگ آهن بافق
گزارش تصویری:

بازدید پرشور و متراکم گردشگران و مسافران نوروزی از شرکت سنگ آهن بافق

 شرکت سنگ آهن و تفرجگاه وحشی بافقی (بیشه در) در سومین روز از نوروز با حضورچشمگیر مسافران نوروزی همراه بوده است. به گزارش آفتاب بافق،همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز، بافق به شهر فعال و پر تلاشی برای استقبال از مسافران تبدیل شده  به نحوی که امروز در سومین روز از تعطیلات فروردین ماه همه […]

 شرکت سنگ آهن و تفرجگاه وحشی بافقی (بیشه در) در سومین روز از نوروز با حضورچشمگیر مسافران نوروزی همراه بوده است.

به گزارش آفتاب بافق،همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز، بافق به شهر فعال و پر تلاشی برای استقبال از مسافران تبدیل شده  به نحوی که امروز در سومین روز از تعطیلات فروردین ماه همه از پیر و جوان برای بازدید از اماکن قابل بازدید مجموعه شرکت سنگ آهن و تفرجگاه وحشی بافقی(بیشه در) آمده بودند.

شهرستان بافق با پیشینه ای که دارد دارای اماکن گردشگری بسیاری است که هر ساله به استقبال مسافران نوروزی می رود و آنها را به دل زیبایی های خود می کشاند و قدرت الهی را به تصویر می کشد.

سنگ آهن بافق به عنوان شهر معدنی این شهرستان،تفرجگاه وحشی بافقی(بیشه در) از جمله اماکنی هستند که عصر امروز با استقبال پرشور گردشگران و مسافرین نوروزی مواجه بود.
شایان ذکر است،در تفرجگاه بیشه در با فراهم نمودن امکانات رفاهی چون  آلاچیق و فضای سبز  محلی مناسب برای استقرار و گذراندن لحظاتی خوش برای مسافرین نوروزی است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده