رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
  • کد خبر : ۵۰۰۲۰
  • چاپ خبر : گشایش نمایشگاه صنایع دستی و گردشگردی بافق در میدان خان
گزارش تصویری:

گشایش نمایشگاه صنایع دستی و گردشگردی بافق در میدان خان

با حضور زاده رحمانی فرماندار بافق و جمعی از مسئولین و روسای ادارات این شهرستان نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی و گردشگردی شهرستان بافق در 27 غرفه از امروز پنجم فروردین در مجموعه میدان خان گشایش یافت. به گزارش آفتاب بافق :  لیلی رنجبر سرپرست اداره میراث فرهنگی و گردشگردی و صنایع دستی بافق با […]

با حضور زاده رحمانی فرماندار بافق و جمعی از مسئولین و روسای ادارات این شهرستان نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی و گردشگردی شهرستان بافق در 27 غرفه از امروز پنجم فروردین در مجموعه میدان خان گشایش یافت.

به گزارش آفتاب بافق :  لیلی رنجبر سرپرست اداره میراث فرهنگی و گردشگردی و صنایع دستی بافق با اعلام این خبر افزود : نمایشگاه و بازارچه نوروزی صنایع دستی و گردشگردی شهرستان بافق به منظور رفاه حال گردشگردان و مسافران نوروزی و ارائه توانمندی ها و سوغات محلی بافق در 27 غرفه از صبح امروز در میدان خان گشایش یافت.

سرپرست میراث فرهنگی و گردشگردی و صنایع دستی بافق در ادامه گفت : در غرفه های نمایشگاه نوروزی بافق صنایع دستی شامل پته، ترمه ، تابلو فرش ؛ صنایع حصیر بافی که جزو اصلی ترین صنایع دستی بافق می باشد به علاقمندان و گردشگران ارائه می شود.

لیلی رنجبر با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا روز 12 فروردین پذیرای مسافران و بازدیدکنندگان می باشد افزود : غرفه های کتاب و گل و گیاه تزئینی نیز در بازارچه نوروزی میدان خان حضور دارند و خدمات لازم را به علاقمندان ارائه می دهند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده