رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
  • کد خبر : ۵۰۰۴
  • چاپ خبر : آغاز بارش باران در بافق

آغاز بارش باران در بافق

بارش باران از صبح روز شنبه در برخی از مناطق استان یزد آغاز شده و آنطور که اداره کل هواشناسی استان اعلام کرده این موج تا امشب اغلب مناطق این خطه را در بر می گیرد. به گزارش آفتاب بافق کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان روز شنبه به ایرنا گفت: بارشها در ارتفاعات […]

بارش باران از صبح روز شنبه در برخی از مناطق استان یزد آغاز شده و آنطور که اداره کل هواشناسی استان اعلام کرده این موج تا امشب اغلب مناطق این خطه را در بر می گیرد.

به گزارش آفتاب بافق کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان روز شنبه به ایرنا گفت: بارشها در ارتفاعات به صورت برف است و طی این ساعات شاهد وزش باد شدید بویژه در مناطق شرقی نیز خواهیم بود.

محمد رضا شیرغلامی افزود: تا صبح امروز در بهاباد هشت دهم میلیمتر، مهریز سه دهم میلیمتر و هرات هشت دهم میلیمتر باران باریده است.

به گفته وی موج جدیدی هم از بعد از ظهر فردا وارد استان می شود که تا پیش ازظهر دوشنبه ادامه دارد که پیامد آن وزش باد شدید و احتمال بارش باران و برف خواهد بود و صبح سه شنبه نیز شاهد کاهش دما خواهیم بود.

همچنین با توجه به پیش بینی 72 ساعته جوی استان یزد بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری اداره کل هواشناسی استان یزد از امروز تا دوشنبه وزش باد های شدید و بارش پراکنده برای شهرستان بافق پیش بینی می گردد.

لازم به ذکر است امروز پیشینه دما در بافق به 14 درجه سانتیگراد و کمینه دما به 2 درجه سانتیگراد می رسد

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده