رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
  • کد خبر : ۵۰۰۸
  • چاپ خبر : حجت السلام والمسلمین میرغنی زاده: خدام سعی و تلاش خود را جهت معرفی امامزاده عبدالله (ع) در سطح کشور بکار گیرند

حجت السلام والمسلمین میرغنی زاده: خدام سعی و تلاش خود را جهت معرفی امامزاده عبدالله (ع) در سطح کشور بکار گیرند

جمعی از خدام حرم حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) با حجت السلام والمسلمین "حاج سید جوادمیرغنی زاده" دیدار و گفتگو کردند. به گزارش آفتاب بافق همزمان با ولادت پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) رئیس و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه بافق و جمعی از خدام آستان مقدس امامزاده عبدالله […]

جمعی از خدام حرم حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) با حجت السلام والمسلمین "حاج سید جوادمیرغنی زاده" دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آفتاب بافق همزمان با ولادت پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) رئیس و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه بافق و جمعی از خدام آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) با حضور در منزل حجت السلام والمسلمین "حاج سید جوادمیرغنی زاده"  ضمن عیادت از وی به دیدار و گفتگو پرداختند.

18dey93-bafgh-mirghanizadeh (6)

در این دیدار حجت السلام والمسلمین " میرغنی زاده " با تبریک میلاد پیامبر(ع) و امام ششم شیعیان، اظهار داشت:ما مسلمان افتخار می‏کنیم که پیرو پیامبری هستیم که دین و شریعتش کامل‏کننده همه ادیان آسمانی و سلسله نبوت است.

وی ضمن تبریک هفته وحدت با اشاره به نقطه اشتراک و وحدت امت اسلامی بر سیره رسول خدا(ص) گفت: این سیره در تمام موارد اختلافی ، برای امت، فصل الخطاب است و جای اختلاف نیست.

میرغنی زاده با اشاره به برکات بارگاه حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) اشاره  کرد: وافزود همه آحاد مردم بویژه روحانیون و خدام باید با سعی و تلاش روز افزون خود، این امامزاده را به عنوان قطب فرهنگی مذهبی کشور معرفی نمایند.

امام جماعت آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق ابراز کرد: کسانی که برای شکوه و عظمت امامزادگان تلاش می‌کنند؛ افرادی هستند، به خدا و روز قیامت ایمان دارند و برای این خدمت‌رسانی انگیزه دنیایی دنبال نمی‌کنند، بلکه در تلاش کسب مقام‌های معنوی و اخروی هستند.

"میرغنی زاده " اکرام و خدمت رسانی به زائران امامزاده را افتخار دانست و گفت: زائران این حرم میهمانان و پناهندگان این آستان مقدس هستند و امامزادگان عظیم القدر مأمور به میهمان نوازی و پناه دادن به آنان می باشند و در این بین تکلیف ما روشن است

18dey93-bafgh-mirghanizadeh (12) .وی خطاب به خادمان گفت: همه شما باید داعی الی الله باشید و مردم را با عمل و رفتارتان به سوی خدا دعوت کنید ، زیرا مردم توجه می کنند به اعمال و رفتار شما ، با توجه به لباس مقدس خادمی که بر تن دارید و نکته دیگر اینکه همه شما باید الگوی عبادت و بندگی خدا باشید.

در این دیدار حجت السلام کارگران رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بافق از جمله اولویت ها اداره اوقاف را ، فعالیت های فرهنگی دانست و خاطر نشان کرد : از آنجا که در حرم حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) زمینه بسیار مساعدی برای رشد معنوی و تعالی فرهنگی جامعه خصوصا نسل جوان موجود است نهایت تلاش را خواهیم نمود که از ظرفیت موجود به خوبی اسفتاده کنیم.

 وی همچنین در سخنانی به ارائه برنامه ها در جهت گسترش عمران و آبادنی این امامزاده عبدالله (ع) و برنامه های فرهنگی اداره اوقاف پرداخت.

18dey93-bafgh-mirghanizadeh (8) 18dey93-bafgh-mirghanizadeh (5) 18dey93-bafgh-mirghanizadeh (14) 18dey93-bafgh-mirghanizadeh (2) 18dey93-bafgh-mirghanizadeh (9)

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده