رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
  • کد خبر : ۵۰۰۸۳
  • چاپ خبر : دیدار عیدانه مسئولین کمیته امداد حضرت امام(ره)  با بخشدار مرکزی و مدیر روابط عمومی سنگ آهن

دیدار عیدانه مسئولین کمیته امداد حضرت امام(ره)  با بخشدار مرکزی و مدیر روابط عمومی سنگ آهن

همزمان با شروع سال جدید 97 و فعالیت اداری سازمان ها و نهادهای مختلف عمومی ؛ مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) ومسئول اجرایی دبیرخانه شورای زکات شهرستان بافق  به دیدار مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و بخشدار مرکزی این شهر رفتند. به گزارش آفتاب بافق : سیدرضا هاشمی پور؛  مدیر کمیته […]

همزمان با شروع سال جدید 97 و فعالیت اداری سازمان ها و نهادهای مختلف عمومی ؛ مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) ومسئول اجرایی دبیرخانه شورای زکات شهرستان بافق  به دیدار مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و بخشدار مرکزی این شهر رفتند.

به گزارش آفتاب بافق : سیدرضا هاشمی پور؛  مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) بافق ؛  به همراه معاون مشارکتهای مردمی و مسئول اجرایی دبیرخانه شورای زکات با حضور در روابط عمومی سنگ آهن مرکزی بافق با حاج حبیب حسن زاده دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سید رضا هاشمی پور ضمن تبریک سال جدید و انتصاب حاج حبیب حسن زاده به سمت مدیر روابط عمومی سنگ آهن بافق  با آرزوی توفیق بیشتر وی در راستای خدمت رسانی به اقشار مستضعف و محروم جامعه از زحمات و تلاش رضا فلاح مبارکه مدیر سابق روابط عمومی این شرکت تشکر و قدردانی کرد.

این گزارش می افزاید : سیدرضا هاشمی پور مدیر کمیته امداد بافق با همراهی حجت الاسلام عسکری مسئول شورای زکات و معاونین این اداره با فرماندار بافق و معاون وی و همچنین بخشدار مرکزی  بطور جداگانه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سیدرضا هاشمی پور ضمن تبریک سال ۱۳۹۷ و.بهارطبیعت از زحمات و تلاشهای مجموعه فرمانداری بافق و  بخشداری تقدیر و تشکر به عمل آورد و از همیاری آنها در زمینه کمک رسانی به اقشار مستضعف جامعه و دستگیری از نیازمندان سپاسگزاری نمود و موفقیت و سرفرازی مسئولین را از خداوند متعال خواستار شد .

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده