رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲
  • کد خبر : ۵۰۱۰۸
  • چاپ خبر : تبریک رئیس اتاق اصناف  بافق به مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور

تبریک رئیس اتاق اصناف بافق به مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور

سید محمد عباسی زاده رئیس اتاق اصناف شهرستان بافق انتصاب مهندس محمد جواد عسکری را بعنوان مدیر عامل صندوق بازنشستگی صندوق فولاد کشور تبریک گفت و از خدمات وی در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق تقدیر نمود. به گزارش آفتاب بافق : متن پیام تبریک سید محمد عباسی زاده خطاب به مهندس محمد جواد عسکری به […]

سید محمد عباسی زاده رئیس اتاق اصناف شهرستان بافق انتصاب مهندس محمد جواد عسکری را بعنوان مدیر عامل صندوق بازنشستگی صندوق فولاد کشور تبریک گفت و از خدمات وی در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق تقدیر نمود.

به گزارش آفتاب بافق : متن پیام تبریک سید محمد عباسی زاده خطاب به مهندس محمد جواد عسکری به این شرح است :

بسمه تعالی

جناب اقای مهندس محمد جواد عسکری

مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی فولاد کشور

با سلام و تحییات فائقه

انتصاب شایسته و سزاوار جنابعالی را به سمت مدیرعاملی صندوق بازنشستگی فولاد کشور تبریک و تهنیت گفته ؛ رجاء واثق داریم با شایستگی و تعهد و لیاقتی که از جنابعالی در دوره مدیر عاملی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _ بافق به آن مشهور و موصوف بوده اید با تلاش خستگی ناپذیر و تخصص و تجربه مدیریتی والا بتوانید در راه تحقق خواسته های خیل عظیم بازنشستگان و سختی کشیدگان سالهای دور و نزدیک مجموعه فولاد و آهن کشور موفق و منصور باشید.

اصناف و بازاریان بافق با آرزوی تندرستی و بهروزی ؛  توفیق بیش از پیش جنابعالی را در مسیر پیگیری های مجدانه و تحقق منویات مقام معظم رهبری در سالی که به حمایت از کالای ایرانی مزین گردیده است از خداوندگار مهربان درخواست می نماید.

سید محمد عباسی زاده بافقی

رئیس اتاق اصناف شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده