رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
  • کد خبر : ۵۰۲۲۵
  • چاپ خبر : مسابقه سه گانه شاد و مفرح با اسب برگزار شد + تصاویر

مسابقه سه گانه شاد و مفرح با اسب برگزار شد + تصاویر

مسابقه تفریحی ورزشی سه گانه اسب با حضور 27 تیم در زمین ورزش های ساحلی پارک آبشار برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق: در این مسابقات 27 ورزشکار در قالب 9 تیم 3 نفره با هم به رقابت پرداختند که در پایان به تیم های برتر جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا گردید. سید احمد […]

مسابقه تفریحی ورزشی سه گانه اسب با حضور 27 تیم در زمین ورزش های ساحلی پارک آبشار برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق: در این مسابقات 27 ورزشکار در قالب 9 تیم 3 نفره با هم به رقابت پرداختند که در پایان به تیم های برتر جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا گردید.
سید احمد هاشمی دبیر هیات سوارکاری با اسب شهرستان بافق در خصوص چگونگی مراحل برگزاری این مسابقه گفت :در این مسابقات که باهدف نشاط و شادی جوانان برای اولین بار در سطح شهرستان برگزار گردید در هر گروه سه نفر شرکت داشتند که نفر اول با حرکات نمایشی و یورتمه با اسب و عبور مارپیچی با اسب را از بین موانع انجام می داد و نفر دوم تیم با تعویض شدن سوارکار می بایست پرتاب نیزه و انداختن توپ در حلقه را سوار بر اسب انجام دهد و در پایان نفر سوم گروه بارفتن در داخل گونی و طی مسافتی و انجام بازی هفت سنگ به کار تیمی خودشان پایان دهد.

وی با تقدیر از همکاری شهرداری و دبیر جشنواره نوروزی و همچنین اداره ورزش و جوانان بافق برای برگزاری مسابقه سه گانه با اسب گفت : عصر روز یازدهم فروردین که به نام روز بافق نامیده شده است مسابقات کلاه بوقی در محل زمین ورزش های ساحلی پارک آبشار برگزار می شود.

عکس: بهنام باباییان

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده