رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴
  • کد خبر : ۵۰۲۳
  • چاپ خبر : نمایشگاه بزرگ کتاب در بافق افتتاح شد+گزارش تصویری

نمایشگاه بزرگ کتاب در بافق افتتاح شد+گزارش تصویری

به گزارش آفتاب بافق به نقل از ایرنا در این نمایشگاه کتابی های در زمینه های تاریخ، ادبیات، کودک و نوجوان، دین و زندگی، علمی، ، فرهنگی ، اجتماعی، آموزشی، حجاب و عفاف، نرم افزارهای قرآنی، آموزشی، رمان، آموزش رایانه و غیره در17غرفه به نمایش در آمده و با 25 تا 50 درصد تخفیف عرضه […]

به گزارش آفتاب بافق به نقل از ایرنا در این نمایشگاه کتابی های در زمینه های تاریخ، ادبیات، کودک و نوجوان، دین و زندگی، علمی، ، فرهنگی ، اجتماعی، آموزشی، حجاب و عفاف، نرم افزارهای قرآنی، آموزشی، رمان، آموزش رایانه و غیره در17غرفه به نمایش در آمده و با 25 تا 50 درصد تخفیف عرضه می شوند.
این نمایشگاه در سالن جهاد کشاورزی بافق برپا شده، و از 20 دی تا 10 بهمن ماه صبح و عصر برای بازدید عموم دایر است.
مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق که شرکت متبوعش تامین کتب ، امکانات و ملزومات نمایشگاه کتاب بافق را برعهده دارد روز شنبه در حاشیه مراسم گشایش نمایشگاه کتاب در گفت و گو با ایرنا، افزود: در این نمایشگاه تازه های نشر ناشران داخلی و کتابهای مفید ارائه می شوند.
'محمد رضا رضایی پور' گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ کتابخانه و مطالعه و همچنین دسترسی آسان مردم به کتاب دایر شده است.
وی راه اندازی نمایشگاه کتاب را یکی از راه های گسترش فرهنگ مطالعه در میان مردم خواند و بیان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب در بافق، موجب افزایش سطح مطالعه و فرهنگ کتابخوانی در جامعه شده و مردم را به سوی خرید ومطالعه کتاب سوق می دهد.
مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق گفت: کتاب هایی که در این نمایشگاه عرضه می شود از کتب جدید، سودمند و مورد نیاز جامعه است.
وی به همکاری روابط عمومی شرکت سنگ آهن ،حوزه معاونت منابع انسانی این شرکت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق در برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در بافق اشاره و بیان کرد: پر پایی این نمایشگاه حائز اهمیت و یک رویداد فرهنگی در این شهرستان محسوب می شود.
این مسوول، حضورگسترده مردم در نمایشگاه کتاب را خواستار شد و تصریح کرد: تمام همت و تلاش خود را برای بالا بردن سطح کیفی این نمایشگاه به کار می بندیم.
در مراسم افتتاح این نمایشگاه جمعی از مدیران شرکت سنگ آهن، مسوولان محلی و تعدادی از شهروندان بافقی حضور داشتند.
بافق در فاصله 110 کیلو متری یزد قرار دارد.

افتتاح-نمایشگاه-کتاب-1 افتتاح-نمایشگاه-کتاب-2 افتتاح-نمایشگاه-کتاب-3 افتتاح-نمایشگاه-کتاب-4 افتتاح-نمایشگاه-کتاب-5 نمایشگاه-کتاب-3 نمایشگاه-کتاب-43

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده