رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
  • کد خبر : ۵۰۴۲۷
  • چاپ خبر : پیام تسلیت رئیس شورای شهر بافق در پی در گذشت والده مکرمه مهندس محمد جواد عسکری

پیام تسلیت رئیس شورای شهر بافق در پی در گذشت والده مکرمه مهندس محمد جواد عسکری

به گزارش آفتاب بافق؛ سید محمد باقی زاده،رئیس شوراس اسلامی شهر بافق در پیامی درگذشت مادر جانباز سرافراز کشور محمد جواد عسکری را تسلیت عرض نمود. متن پیام به شرح زیر می باشد: انا لله و انا الیه راجعون والدین شهدا و جانبازان که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی […]

به گزارش آفتاب بافق؛ سید محمد باقی زاده،رئیس شوراس اسلامی شهر بافق در پیامی درگذشت مادر جانباز سرافراز کشور محمد جواد عسکری را تسلیت عرض نمود.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

انا لله و انا الیه راجعون

والدین شهدا و جانبازان که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی تقدیم کردند، اسوه‌های واقعی مقاومت و ایثار هستند. خبر درگذشت بانوی ماجده و مومنه کربلایی فاطمه عسکری باقر آبادی مادر بزرگوار مهندس محمد جواد عسکری،مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد ،موجب تاسف و تألم ما و مردم شهید پرور شهرستان بافق گردید.

آن مرحومه در دامان پاک خود فرزندی را تربیت کرد که سبب درخشش و افتخار در حماسه های جاودان دفاع مقدس شد.مجاهد های خستگی ناپذیر و خدمت با اخلاص از تربیت الهی این جانباز سرافراز کشور در آغوش پرمهر مادری حکایت می کند که با عشق سرشار به ائمه اطهار(ع) فرزند دلبند خود را تا این مرتبه بالا برد.

اینجانب درگذشت مادر گران‌قدرتان را تسلیت عرض نموده،از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و صبر جمیل و اجر جزیل برای شما برادر گرامی و خانواده محترم وی مسألت می‌نمایم.

     سید محمد باقی زاده
رئیس شورای اسلامی شهر بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده