رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
  • کد خبر : ۵۰۵۲۸
  • چاپ خبر : دیدار فرمانده تیپ الغدیر یزد با خانواده شهید “علی اکبر قنبری زاده” +تصاویر

دیدار فرمانده تیپ الغدیر یزد با خانواده شهید “علی اکبر قنبری زاده” +تصاویر

سرادر علیزاده فرمانده تیپ الغدیر استان یزد ظهر امروز با حضور در منزل شهید ” علی اکبر قنبری زاده ” با خانواده وی دیدار کرد. به گزارش آفتاب بافق، سرادر علیزاده فرمانده تیپ الغدیر استان یزد ظهر امروز با حضور در منزل شهید محیط بان ” علی اکبر قنبری زاده ” با خانواده وی دیدار […]

سرادر علیزاده فرمانده تیپ الغدیر استان یزد ظهر امروز با حضور در منزل شهید ” علی اکبر قنبری زاده ” با خانواده وی دیدار کرد.

به گزارش آفتاب بافق، سرادر علیزاده فرمانده تیپ الغدیر استان یزد ظهر امروز با حضور در منزل شهید محیط بان ” علی اکبر قنبری زاده ” با خانواده وی دیدار کرد.

در این دیدار فرمانده تیپ الغدیر استان یزد به بیان خاطراتی از شهید قنبری زاده و ایثار و ‌رشادت های وی در سوریه پرداخت و یادآور شد: شهید علی اکبر قنبری زاده یکی بهترین قناسه زنان برای تیراندازی بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان این مرز و بوم گفت: شهیدان پاک و والامقام ما، انسان هایی بودند که در سخت ترین لحظات مقاومت و ایثار را به زیباترین و ماندگارترین رشادت ها و شهامت ها مزین کردند.

علیزاده افزود: شهید قنبری زاده و امثال وی به تمام دنیا نشان دادند که دست پلید هیچ مزدوری نخواهد توانست خدشه ای به ارزش های نظام و انقلاب اسلامی وارد کند.

لازم به ذکر است فرمانده تیپ الغدیر استان یزد در ادامه سفر خود به شهرستان برای عرض تبریک سال نو در دفتر امام جمعه بافق حضور یافت .

وی همچنین با حضور در منزل مهندس محمد جواد عسکری،مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور ضایعه در گذشت والده مکرمه وی را تسلیت گفت.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده