رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۴
  • کد خبر : ۵۰۵۶
  • چاپ خبر : جلسه هم اندیشی هیات تکواندو شهرستان بافق برگزار شد

جلسه هم اندیشی هیات تکواندو شهرستان بافق برگزار شد

به گزارش آفتاب بافق؛   جلسه هم اندیشی اعضاء هیئت تکواندو شهرستان و مسئولین کمیته ها با حضور رئیس هیات تکواندو  شامگاه شنبه 93/10/20 در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق برگزار گردید. این جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… آغاز گردید و پس از آن جلیل حاجی حسنی دبیر هیئت ضمن […]

به گزارش آفتاب بافق؛

 

جلسه هم اندیشی اعضاء هیئت تکواندو شهرستان و مسئولین کمیته ها با حضور رئیس هیات تکواندو  شامگاه شنبه 93/10/20 در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق برگزار گردید.

این جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… آغاز گردید و پس از آن جلیل حاجی حسنی دبیر هیئت ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه گزارشی از فعالیتهای هیات تکواندو در 6 ماهه نخست سال 93 قرائت نمود..

در ادامه محمد رضا فتاحی رئیس هیات تکواندو ضمن تشکر از فعالیت کمیته ها، موفقیت های کسب شده را حاصل تلاش مربیان،  خانواده های ورزشکاران و دلسوزان این رشته ورزشی  دانسته و خواستار برنامه ریزی های مدونی از طرف کمیته های تخصصی و ارائه  پیشنهادهای خود در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی تکواندو شهرستان شد.

در پایان اعضای کمیته ها ضمن اعلام مشکلات موجود در خصوص نبود اعتبار و اسپانسر و نحوه اعزام تیم تکواندو شهرستان به مسابقات استانی و لیگ کشوری از آقای فتاحی رئیس هیات تکواندو درخواست نمودند پیگیری لازم را در این خصوص  انجام داده و مشکلات موجود را به فرماندار به عنوان رئیس شورای ورزش شهرستان انتقال داده تا با رفع این معضلات شاهد رشد و ارتقاء  بیشتر ورزش تکواندو باشیم.

 

 

  SAM_4450

SAM_4451

SAM_4449

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده