رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳
  • کد خبر : ۵۰۶۱
  • چاپ خبر : جشن میلاد پیامبر اکرم (ع) به مناسبت هفته وحدت

جشن میلاد پیامبر اکرم (ع) به مناسبت هفته وحدت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، مراسم جشنی وی‍ژه کارکنان و اعضاء هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی بافق با حضور امام جمعه و فرماندار بافق ، جمعی از مسئولان ، اساتید و دانشجویان شهرستان برگزار شد. فرماندار بافق در این […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، مراسم جشنی وی‍ژه کارکنان و اعضاء هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی بافق با حضور امام جمعه و فرماندار بافق ، جمعی از مسئولان ، اساتید و دانشجویان شهرستان برگزار شد.

فرماندار بافق در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت ، دانشجویان را عاملان اصلی توسعه در هر جامعه‌ای خواند و اظهار داشت: دانشجویان وظیفه دارند که در توسعه همه‌جانبه جامعه نقش اصلی و اساسی خود را در تمام زمینه ها بخصوص علم و دانش ایفا کنند.

" سید مهدی طلایی مقدم " با اشاره به توسعه همه جانبه شهرستان بافق در حوزه صنعت ، کشاورزی و گردشگری گفت: توسعه علمی جامعه بر دوش دانشجویان می باشد و دانشجویان با انجام پژوهش‌های کاربردی و تاثیرگذار می توانند در روند پیشرفت شهرستان نقش بسزایی داشته باشند.

وی با اشاره به شعار امسال یکی از مهم‌ترین رسالت انقلاب اسلامی ایران را کار فرهنگی دانست و افزود : مسئله فرهنگ از مسائل مهم جامعه است و توسعه اقتصاد شهرستان به فرهنگ‌ بستگی دارد به طوری که اقتصاد و فرهنگ مکمل یکدیگرند.

در ادامه "حمید رضا قنبری زاده" رئیس دانشگاه علمی کاربردی مرکز بافق به ارائه گزارشی از فعالیتها و عملکرد این واحد دانشگاهی پرداخت.

گفتنی است اجرای ورزش پهلوانی ، سرود ، حرکات ورزشی ،  نمایش و اهداء لوح و هدیه به اساتید و دانشجویان برتر از دیگر برنامه های فرهنگی و هنری این جشن بود .

IMG_4279 IMG_4324 IMG_4347 IMG_4350 IMG_4363 IMG_4368 IMG_4380 IMG_4452 IMG_4491

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده