رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
  • کد خبر : ۵۰۶۲۰
  • چاپ خبر : خدمتگزاری به مردم بافق بالاترین افتخار من است / تمام موفقیت های سنگ آهن حاصل تلاش مجموعه کارکنان و دعای خیر مردم بافق است
مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق:

خدمتگزاری به مردم بافق بالاترین افتخار من است / تمام موفقیت های سنگ آهن حاصل تلاش مجموعه کارکنان و دعای خیر مردم بافق است

محمد جواد عسکری در دیدار عیدانه با مدیران و پرسنل شرکت سنگ آهن،موفقیت های این مجموعه را حاصل تلاش همه اعضای مجموعه و دعای خیر مردم بافق دانست و تصریح کرد: خدمتگزاری به مردم بافق بالاترین افتخار در طول 6 سال مدیریت من است. به گزارش آفتاب بافق، محمد جواد عسکری،مدیر عامل سابق شرکت سنگ […]

محمد جواد عسکری در دیدار عیدانه با مدیران و پرسنل شرکت سنگ آهن،موفقیت های این مجموعه را حاصل تلاش همه اعضای مجموعه و دعای خیر مردم بافق دانست و تصریح کرد: خدمتگزاری به مردم بافق بالاترین افتخار در طول 6 سال مدیریت من است.

به گزارش آفتاب بافق، محمد جواد عسکری،مدیر عامل سابق شرکت سنگ آهن بافق در دیدار عیدانه با مدیران و پرسنل این مجموعه ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای مردم شهرستان با بیان گزارشی از اقدامات انجام گرفته در سال 1396 گفت: سال 96، سالی سخت و پر فراز و نشیب بود اما ما توانستیم با همفکری و کمک تمام مجموعه سنگ آهن امروز شاهد رشد و تعالی شرکت باشیم.

وی با آرزوی تداوم موفقیت ها و توسعه سنگ آهن بافق افزود: ان شاءالله با راه اندازی مجموعه گندله سه چاهون و پروژه های دیگر سنگ آهن که همیشه دغدغه آن را داشتیم که در آینده چه اتفاقی قرار است برای آن بیفتد، امید به زندگی بهتر کارکنان را برای سال های آینده نیز خواهیم داد.

عسکری خدمت در سنگ آهن را از افتخارات خود در طول 6 سال خدمت خود دانست و خاطر نشان کرد: تا دیروز در جلسات و در جمع دوستان سنگ آهن بیان می کردم که افتخار می کنم که یک فرهنگی هستم و امروز در حالیکه از این جایگاه به جایگاه دیگر منتقل می شوم می گویم علاوه بر فرهنگی بودن به توفیق خدمتگزاری خود به مردم بافق و مجموعه سنگ آهن افتخار می کنم.

مدیر عامل صندوق بازنشسته فولاد تمام پیشرفت ها و دستاوردهای بدست آمده سنگ آهن را مرهون تلاش،همفکری و تعامل کارگران،کارمندان و کلیه همکاران مجموعه دانست و افزود: به عنوان فردی که در مجموعه سنگ آهن خدمتگزار بوده است این مژدگانی را می دهم که براساس قول مقام عالی وزارت مبنی بر تقسیم نشدن سود در مجموعه سنگ آهن بافق امسال نیز این اتفاق نخواهد افتاد تا پروژه های در دستور کار سنگ آهن ادامه پیدا کند و به قولی که به مردم خوب بافق داده شده است تا پایان سال 97 بسیاری از پروژه ها به مرحله اتمام و تولید می رسد.

وی با اشاره به تغییراتی که در سال 98 رخ خواهد داد به علت صاحب سهام بودن مجموعه و تلاش برای برخورداری از صندوق گفت: 80 الی 90 هزار نفر بازنشسته داریم که تعدادی از آنها از مجموعه بافق هستند. 2 هزار و 700 نفر اکنون در شهرستان مستقر هستند که تعدادی از آنان در سال 96 بازنشست شدند و برخی نیز در سال 97  بازنشسته خواهند شد و همه انتظار این را دارند که به مسئله امرار و معاش آنان در بحث اجتماعی به عنوان صاحب سهام کمک شود. و این کار بر اساس قول داده شده به مردم و مجموعه در سال 97 انجام می گیرد و نخواهیم گذاشت این پشتیبانی مالی سنگ آهن قطع شود و سعی می کنیم کمترین فشار را از سوی صندوق به مجموعه سنگ آهن داشته باشیم تا دوستانی که سکاندار مجموعه می شوند بدون دغدغه روی کار آیند.

عسکری با بیان مسائل و مشکلات 6 سال گذشته در مجموعه سنگ آهن  وتلاش برخی افراد برای عدم تحقق هدف های این مجموعه افزود: در طول این 6 سال اخیر بحث ها و مشکلات بسیاری داشتیم که در جلسات با همکاران بیان می شد اما ما با رفتارها و عملکرد استراتژی خود توانستیم سهمی را که برای آینده سنگ آهن نیاز بود به آنها تحمیل کنیم.

خیلی از افراد بودند که دنبال برخی مسائل بودند تا آنچه را که مطرح نبود به جریان بیندازند برخی می گفتند چون اقای ربیعی در معادن بافق تعهد اخلاقی داده بود رفتن وی خیلی از آن تعهد ها را تغییر خواهد داد و روی کار آمدن عسکری خیلی از مسائل را به هم خواهد ریخت، اما با لطف خداوند و با همکاری دوستان اقدامات افراد به نتیجه نرسید و ما به هدف های خود رسیدیم.

مدیر عامل سابق شرکت سنگ آهن بافق موفقیت های مجموعه را حاصل تلاش همه اعضای مجموعه و دعای خیر مردم بافق دانست و تصریح کرد: در طول تمام سال های خدمتم هیچ گونه اقدام سیاه و سفید و یا با رابطه و واسطه نداشته ام. یک روز پس از دریافت حکم مسئولیت خود به عنوان رئیس صندوق فولاد کشور به روستای باقرآباد رفتم تا بگویم من اهل کجا هستم و ریشه خود را گم نکنم. از مردم  و دوستان  می خواهم دعا کنند تا ما را به همان شکل که اصالت خود را حفظ می کنیم به همان صداقت و پاکی بچه روستایی که به میدان آمده ام باقی بمانم و افرادی که امروز نیازمند پشتیبانی ما هستند با همت خود آنان را درک کنیم و آنچه را که پشت سر گذاشته ایم فراموش نکنیم که از کجا بوده ایم و به کجا می رویم.

وی افزود: خیلی ها امروز بدنبال تغییر اسم خود هستند اما من همیشه بدنبال حفظ آن بوده ام چرا که نام انسان نشان دهنده هویت و قدمت یک فرد است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده