رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
  • کد خبر : ۵۰۷۵۱
  • چاپ خبر : توزيع كيسه زباله و هيزم در روز طبيعت توسط شهرداری بافق
گزارش تصویری:

توزيع كيسه زباله و هيزم در روز طبيعت توسط شهرداری بافق

مدیر روابط عمومی شهرداری بافق از توزیع كيسه زباله و هيزم در روز طبيعت خبر داد و گفت: این اقدام توسط شهرداری در 2 منطقه پارک آبشار و ورودی شهر انجام می گیرد. به گزارش آفتاب بافق،اصغر موفق،مدیر روابط عمومی شهرداری بافق صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آفتاب گفت: امسال نیز مطابق […]

مدیر روابط عمومی شهرداری بافق از توزیع كيسه زباله و هيزم در روز طبيعت خبر داد و گفت: این اقدام توسط شهرداری در 2 منطقه پارک آبشار و ورودی شهر انجام می گیرد.

به گزارش آفتاب بافق،اصغر موفق،مدیر روابط عمومی شهرداری بافق صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آفتاب گفت: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌ریزی متعددی برای روز طبیعت در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز شهرداری شاخه‌های خشک درختان هرس شده را جمع‌آوری کرده است و در اختیار شهروندان قرار می‌دهد، بیان کرد: از ساعات اولیه صبح روز 13 فروردین ‌ماه این هیزم‌ها در اختیار شهروندان قرار گرفت.

مدیرروابط عمومی شهرداری بافق افزود: توزیع هیزم در خروجی شهر بین شهروندان انجام می شود.

موفق تصریح کرد: هدف از توزیع این هیزم ها در بین شهروندان جلوگیری از شکستن شاخه های درختان است.

وی همچنین از توزیع کیسه زباله بین شهروندان خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان با دریافت کیسه‌های زباله و جمع آوری زباله‌های  تولید شده در طول روز طبیعت و تحویل آن به ماموران شهرداری در ورودی شهرها،می توانند در قرعه‌کشی شهرداری شرکت کنند.

مدیرروابط عمومی شهرداری بافق با بیان اینکه حدود 1 هزار و 500 کیسه زباله در 2 منطقه آبشار و ورودی شهر بین شهروندان توزیع می شود، گفت: هدف از این کار جلوگیری از ایجاد آلودگی و حفظ فضای زیبای طبیعت است.

موفق در پایان سخنان خود از شهروندان درخواست کرد: از کلیه همشهریان و گردشگران خواهانیم هنگام پناه بردن به طبیعت در روز 13 بدر رعایت اخلاق طبیعت گردی را به هم نوعان خود توصیه و ضمن رعایت هنجارهای محیط زیستی واخلاق طبیعت‌گردی،این روز را فرصتی برای آشتی با طبیعت قرار دهند.

شایان ذکر است،ماموران پلیس راهور و انتظامی نیز براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این روز در تمام تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی برای حفظ امنیت و برقراری نظم حضور خواهند داشت.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده