رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
  • کد خبر : ۵۰۸۹
  • چاپ خبر : کسب رتبه دوم شهرداري بافق دررشد کيفيت وتوسعه فضاي سبز شهري استان

کسب رتبه دوم شهرداري بافق دررشد کيفيت وتوسعه فضاي سبز شهري استان

به گزارش آفتاب بافق، به نقل از مدير روابط عمومي شهرداري بافق؛   شهرداری بافق در سال 92 موفق به کسب رتبه دوم در رشد کيفيت توسعه فضاي سبز، بين شهرداري هاي استان يزد شده است. علي اصغر موفق افزود: اين رتبه بندي بر اساس ارزيابي به عمل آمده توسط واحد فضاي سبز دفتر فني […]

به گزارش آفتاب بافق،

به نقل از مدير روابط عمومي شهرداري بافق؛

 

شهرداری بافق در سال 92 موفق به کسب رتبه دوم در رشد کيفيت توسعه فضاي سبز، بين شهرداري هاي استان يزد شده است.

علي اصغر موفق افزود: اين رتبه بندي بر اساس ارزيابي به عمل آمده توسط واحد فضاي سبز دفتر فني استانداري يزد انجام و به شهرداري بافق ابلاغ شد.

وي گفت: به همين منظور مدير کل دفتر فني استانداري يزد ، از مسوول فضاي سبز شهرداري بافق تجليل وقدرداني کرده است.

موفق ياد آور شد: شهرداري بافق در يک سال گذشته با بهره گيري از خاک و کود مناسب و استفاده از نهال ، درخت و درختچه هاي سازگار با اقليم و آب و هواي کويري گام هاي موثري در راستاي توسعه و کيفي سازي فضاي سبز شهري برداشته است.

اين مسئول توسعه فضاي سبز را شامل درختکاري و گلکاري در پارک آبشار ، همچنين کاشت نهال در خيابانهاي مهديه، مسجدجامع، وليعصر، فني وحرفه اي، شهيد فهميده، دارائي، وحشي بافقي، شهرک هاي امام رضا ، حضرت وليعصر، و ميدانهاي بهارستان و ابوالفضل عنوان کرد.

وي به گونه هاي سازگار با اقليم بافق اشاره و اظهار کرد : درختان سنجد تلخ، اقاقيا، زيتون، توت ،کاج و درختچه هاي زينتي از گونه هايي هستند که با شرايط آب و هوايي اين شهر سازگاري دارند.

 

DSC01044

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده