رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
  • کد خبر : ۵۰۹۱۳
  • چاپ خبر : وظیفه نماینده قانونگذاری و رسیدگی به قوانین مصوب شده در مجلس است
نماینده مجلس شورای اسلامی:

وظیفه نماینده قانونگذاری و رسیدگی به قوانین مصوب شده در مجلس است

محمد رضا صباغیان شب گذشته در جمع اهالی شهرک مناجات بافق گفت: امروز وظیفه نماینده قانونگذاری و نظارت برقوانینی است که درمجلس به تصویب می رسد و در کنار این بررسی و پیگیری مشکلات مردم و حوزه انتخابیه را نیز بر عهده دارد. به گزارش آفتاب بافق، درادامه حضور سرزده نماینده محترم مجلس شورای اسلامی […]

محمد رضا صباغیان شب گذشته در جمع اهالی شهرک مناجات بافق گفت: امروز وظیفه نماینده قانونگذاری و نظارت برقوانینی است که درمجلس به تصویب می رسد و در کنار این بررسی و پیگیری مشکلات مردم و حوزه انتخابیه را نیز بر عهده دارد.

به گزارش آفتاب بافق، درادامه حضور سرزده نماینده محترم مجلس شورای اسلامی در مجالس و بررسی و آشنایی با درخواست ها و مشکلات مردم،محمد رضاصباغیان شب گذشته با حضور در جمع نمازگزارن مسجد حضرت جوادالائمه (ع) واهالی شهرک مناجات با آنان دیدار و گفتگوکرد.

وی در این دیدار ضمن عرض تبریک سال جدید به همه نمازگزارن در گفتگو صمیمانه با اهالی شهرک مناجات گفت: امروز وظیفه نماینده قانونگذاری و نظارت برقوانینی است که درمجلس به تصویب می رسد و در کنار این بررسی و پیگیری مشکلات مردم و حوزه انتخابیه را نیز بر عهده دارد.

در بخش دیگر از این نشست چهره به چهره تعدادی از نمازگزاران سوالاتی در خصوص طرح فاضلاب شهری و زمان بهره برداری از آن،تکمیل جاده بافق به یزد،مسئله  D19 و مجتمع فولاد ابویی و سکان دار شرکت سنگ آهن مرکزی بافق مطرح و نمایند محترم مجلس به تفکیک مطالبی را پیرامون آن ها ارائه کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده