رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵
  • کد خبر : ۵۰۹۲
  • چاپ خبر : “محسن اخگر” از باشگاه هندبال سنگ‌آهن بافق جدا شد

“محسن اخگر” از باشگاه هندبال سنگ‌آهن بافق جدا شد

به گزارش آفتاب بافق به نقل از خبرگزاری تسنیم ، مهدی دهستانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دربافق با اشاره به نتایج ضعیف سنگ آهن بافق در لیگ برتر هندبال کشور، اظهار داشت: محسن اخگر سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق به علت کسب نتایج ضعیف با این تیم قطع همکاری کرد. مدیرعامل باشگاه فرهنگی […]

به گزارش آفتاب بافق به نقل از خبرگزاری تسنیم ، مهدی دهستانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دربافق با اشاره به نتایج ضعیف سنگ آهن بافق در لیگ برتر هندبال کشور، اظهار داشت: محسن اخگر سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق به علت کسب نتایج ضعیف با این تیم قطع همکاری کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق افزود: در حال حاضر "سِرگی نیکولانکف " مربی بدنساز این تیم، سرمربی‌گری را هم برعهده گرفته تا نیم فصل لیگ برتر هندبال به پایان برسد.

وی با اشاره به اینکه "نیکولانکف" مربیگری تیم‌های ملی هندبال پایه ایران را در کارنامه خود داشته، گفت: سنگ آهن بافق در این دوره از مسابقات نتوانست آن طور که شایسته این تیم بود، نتایج خوبی کسب کند.

دهستانی عنوان کرد: عدم کسب نتایج مناسب در لیگ برتر هندبال که سبب پایین آمدن رتبه این تیم در جدول لیگ شد، دلائل مختلفی داشت که به همین دلائل محسن اخگر از این تیم جدا شد.

 سنگ آهن از 8 دیدار خود در لیگ برتر امسال، تنها 5 امتیاز کسب کرده و هم اکنون در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

محسن اخگر از آغاز نیم فصل اول این دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران، سکان تیم سنگ‌آهن بافق را بر عهده داشت.

دیدار بعدی تیم هندبال سنگ آهن بافق در نیمه دوم بهمن ماه امسال برگزار می‌شود و نیکولانکف باید سنگ آهن را برای این دیدار آماده کند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده