رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۷
  • کد خبر : ۵۰۹۶
  • چاپ خبر : برگزاری ۳ جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه دهه فجر در یزد

برگزاری ۳ جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه دهه فجر در یزد

به گزارش آفتاب بافق به نقل از خبرگزاری تسنیم در یزد ، مسعود شریعتی در نخستین جلسه تدوین برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان دهه فجر استان یزد، با بیان اینکه برنامه‌های متنوع دهه فجر حلقه اتصال نسل قدیم و نسل جدید است، اظهار داشت: هزینه در مورد برنامه‌های دهه فجر هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری برای […]

به گزارش آفتاب بافق به نقل از خبرگزاری تسنیم در یزد ، مسعود شریعتی در نخستین جلسه تدوین برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان دهه فجر استان یزد، با بیان اینکه برنامه‌های متنوع دهه فجر حلقه اتصال نسل قدیم و نسل جدید است، اظهار داشت: هزینه در مورد برنامه‌های دهه فجر هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری برای شناخت نسل جدید است.

مسعود شریعتی با تاکید بر اینکه انسجام داشتن برنامه‌های مختلف تربیت بدنی در ایام الله دهه فجر لازم و ضروری است، گفت: اطلاع رسانی و رسانه‌ای کردن برنامه‌های اجرایی در کمیته دهه فجر از دیگر الزامات عملکرد کمیته ورزش و جوانان در ستاد دهه فجر است.

شریعتی با اشاره به اینکه کارگروه ورزش و جوانان در مرکز استان یزد 3 جشنواره تخصصی فرهنگی و ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: برگزاری برنامه‌هایی توأم با شادی و سرور کمترین کاری است که می‌توان برای شادی مردم در ایام الله دهه فجر انجام داد.

مدیرکل سازمان ورزش از جوانان استان یزد از مدیران شهرستانی این سازمان خواست تا با درایت و مدیریت زمان برنامه‌های متنوع و سرشار از شادی و سرور را برای این ایام مبارک تدوین و اجرایی کنند.

وی نقش ورزش را در شادی مردم بسیار حائز اهمیت دانست و در این رابطه افزود: مدیران سعی کنند با مشارکت دیگر دستگاه‌های همکار هزینه‌های جاری برگزاری مراسم‌های جشن و سرور و مسابقات ورزشی را کم و برنامه‌هایی با کیفیت و کمیت بالا انجام دهند.

شریعتی از کارگروه‌های مختلف و مسئولان این اداره در شهرستان‌ها خواست تا برنامه‌های در نظر گرفته برای ایام الله دهه فجر را با ذکر تاریخ برگزاری و مکان اجرا به دبیرخانه کمیته ورزش و جوانان ارائه دهند.

وی ادامه داد: اگر برنامه‌های اجرا شده در دهه فجر به موقع و کامل اطلاع‌رسانی نشوند، تأثیر مطلوب  و قابل انتظار خود را ندارند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده