رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
  • کد خبر : ۵۱۰۳
  • چاپ خبر : گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) بافق در آینده ای نزدیک ساماندهی می شود.

گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) بافق در آینده ای نزدیک ساماندهی می شود.

به گزارش آفتاب بافق " محمد رضا دهقانزاده" رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق صبح امروز با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق با حجت السلام " محمد علی کارگران" دیدار و گفتگو نمود. در این دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق در سخنانی گفت: شهدا دین بزرگی را […]

به گزارش آفتاب بافق " محمد رضا دهقانزاده" رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق صبح امروز با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق با حجت السلام " محمد علی کارگران" دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق در سخنانی گفت: شهدا دین بزرگی را بر گردن ما دارند لذا باید با ساماندهی گلزار شهدا یاد و خاطره آنان را برای همیشه زنده نگه داریم.

 " دهقانزاده "با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و فداکاری از کشور و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند افزود: امروز نوبت ما است تا با حفظ اهدافشان ادامه دهنده راه آنان باشیم.

۲۰۱۴۱۲۲۸_۱۰۱۸۲۴

وی در این دیدار گفت: ساماندهي گلزار شهدا امامزاده عبدالله (ع) در چارچوب زنده ماندن ياد و خاطره شهدا ء دوران دفاع مقدس  با همکاری مسئولین شهرستان و همیاری و همکاری خانواده معظم شهداء و اداره اوقاف و امور خیریه بافق بايد در دستور كار قرار گيرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بافق در این دیدار گفت : شهدا با عشق به ایران و اعتقاد به نظام اسلامی و ولایت، در مسیری گام برداشتند که ثمره و برکت آن عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی است.

" حجت السلام کارگران" بر لزوم بازسازی گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) بافق تأکید کرد و گفت: تا فرصت باقیست باید وظایف و دین خود را به این اسطوره‌های تاریخ ساز همچون شهدا اداء کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بافق اظهار داشت: با اهتمام مسئولین شهرستان بافق و تعامل با بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق و همیاری و همکاری خانواده معظم شهداء در آینده ای نزدیک گلزار شهدای مدفون در آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق ساماندهی می شود.

۲۰۱۴۱۲۲۸_۱۰۱۸۴۲

این مقام مسئول تاکید کرد هدف از ساماندهی  گلزار شهداء، حفظ این مزارهاست ما قول می دهیم امر ساماندهی به گونه ای صورت گیرد که خانواده های معظم شهدا رضایت داشته باشند.

"حجت السلام کارگران" در پایان ضمن تأکید بر ساماندهی گلزار شهدای امام زاده عبدالله (ع) و در خواست از بنیاد شهید بافق جهت دعوت از مسئولین و خانواده های معظم شهداء وایثارگر شهرستان جهت همیاری و همکاری بر اجرای این طرح اذعان داشت: امیدواریم با طراحی و برنامه‌ریزی‌های لازم این مهم در آینده ای نزدیک به مرحله عملیاتی و سرانجام برسد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده