رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
  • کد خبر : ۵۱۰۶۰
  • چاپ خبر : ارتقاء سطح امنیت اجتماعی با مشارکت و همکاری مردم میسر است

ارتقاء سطح امنیت اجتماعی با مشارکت و همکاری مردم میسر است

فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: ارتقاء سطح امنیت اجتماعی با مشارکت و همکاری مردم میسر است و شهروندان می توانند با تماس از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در حفظ نظم و امنیت یاری رسانند. به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی،فرمانده انتظامی شهرستان بافق اعلام کرد: سامانه پیامک ۱۱۰ فوریت های پلیسی بصورت ۲۴ […]

فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: ارتقاء سطح امنیت اجتماعی با مشارکت و همکاری مردم میسر است و شهروندان می توانند با تماس از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در حفظ نظم و امنیت یاری رسانند.

به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی،فرمانده انتظامی شهرستان بافق اعلام کرد: سامانه پیامک ۱۱۰ فوریت های پلیسی بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست های انتظامی- اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است و شهروندان می توانند با مشارکت و همکاری از طریق تلفن ۱۱۰، پلیس را در حفظ نظم و امنیت و برخورد قاطعانه و به موقع با هنجارشکنان یاری نمایند؛ چرا که ارتقاء سطح امنیت اجتماعی با مشارکت و همکاری کلیه اقشار جامعه میسر است.

وی افزود: خدمتگزاران شما در مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت تماس های ضروری و فوریتی شما می باشند و پلیس ۱۱۰ پاسخگوی نیازهای پلیسی فوریتی شماست.

کمالی با اشاره به اینکه تلفن ۱۱۰ روشی سریع و مطمئن برای ارتباط با پلیس است، گفت: از اشغال و مزاحمت تلفنی برای سماره ۱۱۰ با تماس های بی مورد بپرهیزید تا پلیس را در ارائه خدمات سریعتر به شهروندان یاری نمایید؛ پلیس ۱۱۰ برای ارائه خدمات سریعتر به شهروندان نیازمند همکاری صادقانه شماست بنابراین از تماس های غیرفوریتی که نیاز به حضور پلیس ندارد حتی الامکان خودداری کنید.

این مقام انتظامی افزود: اطلاعات مربوط به گواهینامه، کارت خودرو، خدمت وظیفه و … را به جای تماس با ۱۱۰ ، از اماکن پلیس+ ۱۰ دریافت نموده و مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ را در پاسخگویی مناسب به شهروندانی که درخواست پلیسی ضروری دارند یاری نمایید.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان تصریح کرد: هموطنان عزیز به خاطر داشته باشند حضور پلیس در ماموریت های غیرفوریتی شما باعث می شود تا در ماموریت هایی که به واقع نیاز به حضور فوری پلیس می باشد خلل ایجاد نماید.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده