رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
  • کد خبر : ۵۱۰۶۸
  • چاپ خبر : بازسازی کشتارگاه دام سبک و سنگین بافق مراحل نهایی را طی می کند
شهردار بافق:

بازسازی کشتارگاه دام سبک و سنگین بافق مراحل نهایی را طی می کند

سید علی نوروززاده گفت: کشتارگاه دام سبک و سنگین شهرستان بافق بافق مراحل نهایی را طی می کند و ظرف مدت 15 روز آینده به بهره برداری خواهد رسید. به گزارش آفتاب بافق،سید علی نوروززاده ،شهردار بافق با اعلام این مطلب گفت: بسیاری از امور مربوطه شامل ساخت اتاق های بهداشتی امعاء و احشاء، کنترل […]

سید علی نوروززاده گفت: کشتارگاه دام سبک و سنگین شهرستان بافق بافق مراحل نهایی را طی می کند و ظرف مدت 15 روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش آفتاب بافق،سید علی نوروززاده ،شهردار بافق با اعلام این مطلب گفت: بسیاری از امور مربوطه شامل ساخت اتاق های بهداشتی امعاء و احشاء، کنترل و نظارت، سالن پیش سرد کن مجهز انجام شده است.

وی افزود: جهت بازسازی سالن اصلی کشتارگاه، این مکان از 19 فروردین سال جاری به مدت 15 روز تعطیل می شود و با تکمیل عملیات باقیمانده طی این مدت، کشتارگاه دام با شرایط ایده آل آماده تولید گوشت بهداشتی مورد نیاز شهرستان می باشد.

نوروززاده در پایان از همکاری تمامی ارگان های به ویژه فرماندار بافق، اعضای شورای اسلامی شهر، شبکه دامپزشکی شهرستان و تمامی اعضای صنف قصاب و دامدار شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده