رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
  • کد خبر : ۵۱۰۷۳
  • چاپ خبر : بازدید بیش از ۲۰ هزار نفر از شرکت سنگ آهن مرکزی در تعطیلات نوروزی

بازدید بیش از ۲۰ هزار نفر از شرکت سنگ آهن مرکزی در تعطیلات نوروزی

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی از افزایش و رشد 2 برابری بازدیدکنندگان و مسافران نوروزی از مجموعه شرکت سنگ آهن در تعطیلات نوروزی خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛ حبیب حسن زاده،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ضمن تبریک سال نو در گزارشی از روند بازدید کنندگان نوروزی گفت: برای استقبال از […]

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی از افزایش و رشد 2 برابری بازدیدکنندگان و مسافران نوروزی از مجموعه شرکت سنگ آهن در تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ حبیب حسن زاده،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ضمن تبریک سال نو در گزارشی از روند بازدید کنندگان نوروزی گفت: برای استقبال از نوروز و بازدیدکنندگان نوروزی از مجموعه شرکت سنگ آهن طی جلسات متعددی با حراست، کنترل ترافیک، روابط عمومی، ایمنی شرکت و سه چاهون، برنامه ریزی های لازم صورت گرفت تا زمینه بازدید ایمن از این مجموعه  برای علاقه مندان فراهم شود.

وی گفت: امسال بیش از 21 هزار و 88 نفر با بیش از 4 هزار و 790 خودرو از شرکت سنگ آهن در ایام نوروز بازدید کردند که نسبت به سال گذشته با افزایش 2 برابری رشد آمار روبرو بودیم.

حسن زاده با بیان اینکه آمار ثبت شده شرکت دقیق می باشد، افزود: با همت پرسنل انتظامات شرکت و سه چاهون که در محل ورودی این مکان ها مستقر بودند،آمار تمامی خودروها و سرنشینان به صورت دقیق ثبت شده است.

به گفته مدیر روابط عمومی سنگ آهن محل های از پیش تعیین شده و مورد بازدید شرکت توسط گردشگران و مسافران نوروزی شامل بازدید از پیت معدن، ، موزه سنگ و معدن ، مجموعه آگلومراسیون و سایت گندله سازی بوده است .

وی در ادامه بیان داشت: از برنامه های پیش از نوروز شرکت سنگ آهن، حضور عمونوروز و حاجی فیروز در محل کار پرسنل شرکت که خبر از شروع سال جدید به کارکنان شرکت می داد و مورد استقبال کارکنان قرار گرفت.

حسن زاده اطلاع رسانی و نصب پرچم در رنگ های متنوع در بلوار معدن، شهرک آهنشهر و داخل شرکت را از فعالیت های روابط عمومی عنوان کرد و افزود: برای اولین بار، طرح تکریم همسر کارکنان را به مرحله اجرا گذاشتیم .

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن در پایان از همکاری ومساعدت مدیر عامل شرکت، مجموعه شرکت و پرسنل روابط عمومی و حراست و انتظامات تقدیر و تشکر کرد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده