رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
  • کد خبر : ۵۱۱۱۳
  • چاپ خبر : مراسم تجلیل و تشکر مجموعه HSE از دکتر حسین محمد میرزایی
گزارش تصویری:

مراسم تجلیل و تشکر مجموعه HSE از دکتر حسین محمد میرزایی

طی مراسمی از زحمات 30 ساله دکتر حسین محمد میرزایی، جانشین مدیر عامل و مدیر مجموعه HSE به مناسبت بازنشستگی وی تقدیر و تشکر شد. به گزارش آفتاب بافق، در پی افتخار بازنشستگی دکتر حسین محمد میرزایی، جانشین مدیر عامل و مدیر مجموعه HSE، جمعی از کارکنان قسمت بهداری به همراه پزشکان، پرستاران و رضا […]

طی مراسمی از زحمات 30 ساله دکتر حسین محمد میرزایی، جانشین مدیر عامل و مدیر مجموعه HSE به مناسبت بازنشستگی وی تقدیر و تشکر شد.

به گزارش آفتاب بافق، در پی افتخار بازنشستگی دکتر حسین محمد میرزایی، جانشین مدیر عامل و مدیر مجموعه HSE، جمعی از کارکنان قسمت بهداری به همراه پزشکان، پرستاران و رضا فلاح مبارکه با حضور در هتل نیکان بافق از زحمات وی تقدیر و تشکر کردند.

در این مراسم رضا فلاح مبارکه طی سخنانی از زحمات صادقانه و بی دریغ دکتر حسین محمد میرزایی در مجموعه HSE و تلاش های ایشان در خصوص پیشبرد اهداف شرکت سنگ آهن تقدیر و برای وی آرزوی موفقیت نمودند.

وی گفت: یکی از افتخارات من نشستن بر روی صندلی فردی است که همیشه برای من و دوستان ارزش قائل شد. دکتر میرزایی فردی دلسوز نسبت به پرسنل خود بوده است و امروز با رضایتمندی همه کارکنان به خدمت خود در شرکت پایان می دهد.

در ادامه دکتر میرزایی ضمن خرسندی از حضور جمع حاضر با اظهار رضایت از تلاش 30 ساله خود گفت: بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است و خداوند را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به مردم شهرستان بافق همراه با اخلاص در عمل به من عنایت فرمود.

در پایان این مراسم از خدمات و تلاش های ارزنده دکتر حسین محمد میرزایی با اهدا لوح تقدیر و شاخه گل از سوی کارکنان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده