رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
  • کد خبر : ۵۱۱۲۶
  • چاپ خبر : خط کشی معابر شهر بافق انجام شد +تصاویر

خط کشی معابر شهر بافق انجام شد +تصاویر

مسئول روابط عمومی شهرداری بافق گفت: همزمان با فرارسیدن سال نو پروژه خط کشی ترافیکی معابر اصلی سطح شهر بافق اجرا شد. به گزارش آفتاب بافق،علی اصغر موفق،مسئول روابط عمومی شهرداری بافق با اشاره به اجرای عملیات خط کشی معابر اصلی و فرعی شهر گفت: خط کشی راه ها از علائم ترافیکی مهم محسوب می […]

مسئول روابط عمومی شهرداری بافق گفت: همزمان با فرارسیدن سال نو پروژه خط کشی ترافیکی معابر اصلی سطح شهر بافق اجرا شد.

به گزارش آفتاب بافق،علی اصغر موفق،مسئول روابط عمومی شهرداری بافق با اشاره به اجرای عملیات خط کشی معابر اصلی و فرعی شهر گفت: خط کشی راه ها از علائم ترافیکی مهم محسوب می شود که نقش موثری در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان داشته و تاثیر بسزایی در روان سازی ترافیک دارد.

وی ادامه داد: کنترل ترافیک، فراهم آوردن محوری قابل رویت در طول شبانه روز، تسهیل در امر عبور و مرور رانندگان و زیبا سازی معابر شهر از اهداف اجرای این پروژه می باشد.

موفق با بیان این که خط کشی ها به طول بیش از50 کیلومتر در اکثر معابر شهر انجام شده است افزود: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون ریال تامین و هزینه شده است.

مسئول روابط عمومی شهرداری بافق همچنین به عملیات رنگ آمیزی سنگ جدول معابر سطح شهر اشاره کرد و خاطر نشان کرد: این طرح به منظور زیبا سازی معابر سطح شهر و با هزینه ای بالغ بر 600 میلیون ریال در حال انجام می باشد.

منبع: روابط عمومی شهرداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده