رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
  • کد خبر : ۵۱۴۶
  • چاپ خبر : شوراي اقامه نماز شهرستان بافق تشكيل جلسه داد

شوراي اقامه نماز شهرستان بافق تشكيل جلسه داد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ با حضور مشاور استاندار و رئيس ستاد اقامه نماز استان ، امام جمعه ، فرماندار بافق و اعضاي ستاد اقامه نماز شهرستان بافق در آموزش و پرورش اين شهرستان برگزار شد رئيس ستاد اقامه نماز استان يزد با اشاره به طرح ياوران نماز در استان گفت :یکی از […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ با حضور مشاور استاندار و رئيس ستاد اقامه نماز استان ، امام جمعه ، فرماندار بافق و اعضاي ستاد اقامه نماز شهرستان بافق در آموزش و پرورش اين شهرستان برگزار شد

رئيس ستاد اقامه نماز استان يزد با اشاره به طرح ياوران نماز در استان گفت :یکی از طرح های مهمی که در زمینه اقامه و برپایی نماز در استان صورت گرفته، طرح یاوران نماز یا همان تشکیل شورای سیاست گذاری اقامه نماز جماعت در محلات است.

"حجت الاسلام علي حبيبيان" تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی های این طرح، محول کردن فعالیت ها به جوانان است؛ به این گونه که جوانان و دانش آموزان با حضور در مساجد، شواراهای مختلفی از جمله شورای اذان و اقامه، شورای خادمان، شورای پذیرایی و شوراهای دیگر را تشکیل داده و به نوعی فعالیت های مسجد توسط جوانان اداره می شود.

"حجت الاسلام سليماني" امام جمعه بافق نيز ضمن تاكيد بر اقامه نماز اول وقت در سطح شهرستان گفت : اهمیت نماز به قدری مهم است که قرآن بعد از ایمان آن را متذکر شده است " یقیمون الصلوه " از این جا به اهمیت نماز پی می بریم زیرا نماز یکی از پایه های دین شمرده شده است و در راس همه عبادتها است.

فرماندار بافق در اين نشست با اشاره به اهميت ، فضيلت نماز و ترويج فرهنگ نماز گفت: برای تعالی و ترویج فرهنگ نماز و رسیدن به نقطه مطلوب همه ما مسوول هستیم و هر كس به توان خود باید در این راه كمك كند.

"سيد مهدي طلاي مقدم" با بيان اينكه وضعيت اقامه نماز در سطح شهرستان مطلوب و الگو است ، تصريح كرد : حضور پرشور مردم بافق در اقامه نماز ظهر عاشورا بي ترديد يك نوع حماسه ديني و لبيك به پيام كربلا داشت كه جاي تقدير و تشكر از همه را دارم.

در ادامه اعضاي شوراي ستاد اقامه نماز به بيان عملكرد ، نظرات و پيشنهادت خود در حوزه نماز و فرهنگ ترويج نماز بحث و تبادل نظر كردند.

IMG_5118 IMG_5121 IMG_5126 IMG_5127

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده