رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸
  • کد خبر : ۵۱۴۶۵
  • چاپ خبر : برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله حاج سید محمد میرغنی زاده و شهیدان آوینی و صیاد شیرازی
گزارش تصویری:

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله حاج سید محمد میرغنی زاده و شهیدان آوینی و صیاد شیرازی

مراسم بزرگداشت حاج سید محمد میرغنی زاده و شهیدان آوینی و صیاد شیرازی امشب در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، مراسم بزرگداشت حاج سید محمد میرغنی زاده و شهیدان آوینی و صیاد شیرازی امشب با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق،جانشین فرمانده سپاه ناحیه،فرمانده حوزه مقاومت […]

مراسم بزرگداشت حاج سید محمد میرغنی زاده و شهیدان آوینی و صیاد شیرازی امشب در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، مراسم بزرگداشت حاج سید محمد میرغنی زاده و شهیدان آوینی و صیاد شیرازی امشب با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق،جانشین فرمانده سپاه ناحیه،فرمانده حوزه مقاومت محمد رسول الله(ص) و جمعی از مردم در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد بافق برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام صادقیان پیرامون شهید و شهادت و مسئله توسل به ائمه و انکار این امر از سوی اهل سنت اشاره کرد و گفت: ما شیعیان پیامبر (ص) و اهل بیت(ع) را واسطه تقرب به خداوند می دانیم و از این جهت به آنان متوسل می شویم و این در حالی است که اهل سنت این امر را نهی و شرک می دانند.

وی افزود: شهدای گمنام از جایگاه و مقامی ویژه در پیشگاه خداوند متعال برخوردار هستند،به همین دلیل وقتی به آنان تمسک می جوییم مورد اجابت از سوی پروردگار قرار می گیریم.

صادقیان شهدا را واسطه بین زمین و آسمان دانست و تصریح کرد: شهدا مورد توجه خداوند متعال هستند،هر گاه در سختی ها و تنگناهای زندگی قرار گرفتید به زیارت شهدا بروید.

وی شهدا را داراشفاعه مردم دانست و خاطر نشان کرد: تمامی شهیدان ما همه قدم در راه خدا گذاشتند و بدون شک هر کس در مسیر جهاد فی سبیل الله قرار گیرد،ماندگار خواهد شد.

در ادامه محسن شفیعی مداح اهل بیت (ع) ضمن قرائت زیارت عاشورا در رثای شهیدان و ائمه اطهار(ع) مدیحه سرایی کرد.

شایان ذکر است این مراسم به همت پایگاه شهید مطهری(ره) انجام گرفت.

عکس: محمد صالح زارع

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده