رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
  • کد خبر : ۵۱۶۱۱
  • چاپ خبر : جشن عید مبعث در زورخانه شهید احمد رنجبر برگزار شد
گزارش تصویری:

جشن عید مبعث در زورخانه شهید احمد رنجبر برگزار شد

همزمان با شب عید سعید مبعث مراسم جشنی با حضور جمعی از مسئولین،پهلوانان و انجمن شعر و ادب وحشی بافقی در زورخانه شهید احمد رنجبر برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت فرا رسیدن عید فرخنده مبعث پیامبر اکرم(ص) مراسم جشنی با حضور معاون فرماندار،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،جمعی از پیشکسوتان،پهلوانان و انجمن شعر […]

همزمان با شب عید سعید مبعث مراسم جشنی با حضور جمعی از مسئولین،پهلوانان و انجمن شعر و ادب وحشی بافقی در زورخانه شهید احمد رنجبر برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت فرا رسیدن عید فرخنده مبعث پیامبر اکرم(ص) مراسم جشنی با حضور معاون فرماندار،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،جمعی از پیشکسوتان،پهلوانان و انجمن شعر و ادب وحشی بافقی در زورخانه شهید احمد رنجبر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ورزشکاران به اجرای آیین های پهلوانی و زورخانه ای پرداختند که مورد استقبال و تشویق بسیار از سوی مدعوین قرار گرفت. سپس معاون فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق سخنانی را پیرامون این مراسم بیان نمودند و در ادامه  کاظم کریم زاده شاعر فرهیخته بافقی اشعار خود را برای جمع حاضر قرائت نمودند.

زورخانه شهید رنجبر اولین زورخانه شهرستان بافق است که پهلوانانی همچون رضا حسین پور و شهیدان عمری،رنجبر و ابراهیمی در آن فعالیت نمودند.

در ابتدا این زورخانه به نام پهلوان تختی نامگذاری شده بود اما به دلیل حضور شهید احمد رنجبر به نام وی تغییر یافت.

شایان ذکر است مرشد پیشکسوت این زورخانه غلامرضا حیدری می باشد که هم اکنون فرزند وی افتخار مرشدی آن را دارد.

عکس: م.تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده