رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵
  • کد خبر : ۵۱۷۱
  • چاپ خبر : دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه

به گزارش آفتاب بافق ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق به همراه  مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه بسیج و تنی از چند از کارکنان آن نهاد صبح دیروز با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه با رئیس این اداره دیدار و گفتگو نمودند. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق اظهار داشت : تشکیل بسیج مستضعفین […]

به گزارش آفتاب بافق ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق به همراه  مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه بسیج و تنی از چند از کارکنان آن نهاد صبح دیروز با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه با رئیس این اداره دیدار و گفتگو نمودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق اظهار داشت : تشکیل بسیج مستضعفین از مهمترین ثمرات انقلاب اسلامی و یکی از ماندگارترین یادگارهای امام (ره) بوده و بسیج شجره طیبه است که آبیاری آن در گرو حفظ تفکر بسیجی است و این نیرو هم اکنون مدافع نظام و در خدمت مردم است

۲۰۱۵۰۱۰۳_۱۱۲۱۲۶

"سرهنگ رضا جمالی" گفت: خوشبختانه بسیجیان با روحیه ولایی ، ایثار و فداکاری که دارند خدمات ارزشمندی به اسلام ، انقلاب ، کشور و مردم ارائه نموده اند و باید گفت که بسیج در هر حوزه ای که وارد می شود، منشاء اثرات و برکات بسیاری است.

وی در  این دیدار همچنین به مضرات شبکه های ماهواره ای پرداخت و با بیان این که ضرورت نهضت روشنگری و آگاه سازی خانواده ها از مضرات این شبکه ها باید وجود داشته باشد، گفت: این شبکه ها تاثیر منفی بر کانون خانواده داشته و آسیب های بسیاری می تواند ایجاد کند.

تاکید بر همیاری و همکاری ناحیه  مقاومت بسیج و بسیجیان این شهرستان جهت برگزاری و اجرای برنامه های ملی و فرهنگی در آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) از دیگر سخنان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق بود.

" حجت السلام محمد علی کارگران " نیز در این دیدار  با اشاره به جایگاه بسیج، بیان داشت: بسیج نقش محوری و ارزنده ای در نظام اسلامی دارد که باید از ظرفیت های گرانقدر آن به بهترین نحو ممکن استفاده شود

۲۰۱۵۰۱۰۳_۱۱۲۰۵۵

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بافق یاد و خاطره امام راحل، شهدای بسیج و بسیجیان دلاور را گرامی داشت و افزود: انشاالله ما تفکر بسیجی که حضرت امام آرزوی آن را داشتند و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی آن تأکید دارند، را داشته باشیم.

وی  به طرح تربیت حافظان قرآن کریم که از برنامه های مهم این سازمان اوقاف و امور خیریه  است اشاره نمود و گفت نیازمند همکاری و همیاری همه دستگاهها فرهنگی بویژه بسیج شهرستان برای اجرای این امر مهم و خطیر می باشیم.

این مقام مسئول با بيان اينه رويكرد اداره اوقاف و امور خیریه بافق، تعامل مطلوب و سازنده  با مسئولین و نهاد ها و سازمانهای شهرستان و مردم ولائی این خطه می باشد ، تصريح كرد: اداره اوقاف با يك رويكرد جدید به ‌دنبال اعتماد‌سازي و ايجاد ارتباط و تعامل با همه مسئولین ، ادارات و مردم  در راستای گسترش هرچه بیشتر فرهنگ و سنت حسنه وقف و ارتقای منزلت سازمان اوقاف در میان مردم است

۲۰۱۵۰۱۰۳_۱۱۲۰۴۸

"حجت السلام کارگران" با بیان اینکه خدام بقاع متبرکه شهرستان عضو پایگاه مقاومت بسیج میباشند بر نقش موثر و فعال بسیجیان پایگاه مقاومت امامزاده عبدالله (ع) در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی این بقعه متبرک اشاره نمود و گفت این اداره از همه زحماتی که بسیجیان این پایگاه در زمینه همیاری و همکاری در پیشبرد اهداف فرهنگی اوقاف انجام می دهند تقدیر و تشکر می نماید.

در این دیدار بر اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی و نحوه همیاری وهمکاری بسیج و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق بحث و تبادل نظر گردید.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده