رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
  • کد خبر : ۵۱۷۳۳
  • چاپ خبر : نهنگ عنبر در سواحل اسپانیا بر اثر بلعیدن 29 کیلوگرم زباله پلاستیکی جان خود را از دست داد
مدیر محیط زیست شرکت سنگ آهن:

نهنگ عنبر در سواحل اسپانیا بر اثر بلعیدن 29 کیلوگرم زباله پلاستیکی جان خود را از دست داد

 ابراهیم غلامرضا پور گفت:  نهنگ عنبر در سواحل اسپانیا بر اثر بلعیدن 29 کیلوگرم زباله پلاستیکی جان خود را از دست داده است و این موضوع پس از یافت کیسه های پلاستیکی، تور،شیشه مربا و ترشی در سیستم گوارشی آن مشهود شده است. به گزارش آفتاب بافق،ابراهیم غلامرضا پور،مدیر محیط زیست شرکت سنگ آهن با […]

 ابراهیم غلامرضا پور گفت:  نهنگ عنبر در سواحل اسپانیا بر اثر بلعیدن 29 کیلوگرم زباله پلاستیکی جان خود را از دست داده است و این موضوع پس از یافت کیسه های پلاستیکی، تور،شیشه مربا و ترشی در سیستم گوارشی آن مشهود شده است.

به گزارش آفتاب بافق،ابراهیم غلامرضا پور،مدیر محیط زیست شرکت سنگ آهن با اعلام مطلب فوق،ابرار تاسف کرد و گفت:این متن خبری بود که دیروز در لابلای سایت های خبری محیط زیست درج شده بود. خبری دردناک و تأسف آور از این جهت که ما انسان ها به چه سمتی در حال حرکت هستیم آیا درست است که همه مخلوقات عالم فدای زیاده خواهی ما شوند. درست است که ما اشرف مخلوقات هستیم اما این بدین معنا نیست که فقط خود را ببینیم و دست طمع به همه چیز دراز کنیم شاید خیلی ها با خواندن خبر خیلی ناراحت نشوند و بگویند به ما چه اما باید یک مورد را مد نظر گرفت و این که همه ما انسان ها یعنی 7 میلیارد و 400 میلیون نفر سوار بر یک کشتی هستیم و این کشتی تاب آوری و ظرفیت استفاده از منابع داخلی آن در یک حد می باشد. بیائید امسال همه به آلودگی ناشی از پلاستیک ها پایان دهیم  و در کشوری که از لحاظ جمعیت هفدهمین کشور دنیا و از لحاظ مصرف پلاستیک پنجمین کشور دنیا هستیم در حد امکان از خرید با کیسه های پلاستیکی پرهیز و از رهاسازی آنها در طبیعت جلوگیری نماییم و از کیسه های پارچه ای به عنوان جایگزین استفاده کنیم،  شاید ما هم بتوانیم یک نهنگ عنبر آبی دیگری را حفظ کنیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده