رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
  • کد خبر : ۵۱۷۶۰
  • چاپ خبر : بازدید رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور از پیست موتور سواری کراس بافق
گزارش تصویری:

بازدید رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور از پیست موتور سواری کراس بافق

  رئیس فدارسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور عصر امروز با حضور در بافق از پیست موتورا سواری کراس شهرستان بازدید به عمل آورد. به گزارش آفتاب بافق، محمود صیدانلو، رئیس فدارسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور عصر امروز با حضور در پیست موتور سواری کراس بافق و بازدید از بخش‌های مختلف با مسئولان این پروژه بزرگ […]

 

رئیس فدارسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور عصر امروز با حضور در بافق از پیست موتورا سواری کراس شهرستان بازدید به عمل آورد.

به گزارش آفتاب بافق، محمود صیدانلو، رئیس فدارسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور عصر امروز با حضور در پیست موتور سواری کراس بافق و بازدید از بخش‌های مختلف با مسئولان این پروژه بزرگ پیرامون آخرین وضعیت آن به بحث و تبادل نظر پرداخت

وی انجام پروژه پیست بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی  بافق را  کاری ارزشمند و ملی در راه خدمت به مردم قلمداد کرد .

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی آمادگی این فدراسیون را برای هرگونه کمک و پیشنهاد جهت برگزاری مسابقات بین المللی و منطقه ای مربوط با این ورزش را به مسئولان این پروژه اعلام کرد .

در ادامه  بازدید صیدانلو رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران، مهندس حجازی رئیس هیأت موتور سواری و اتومبیل رانی استان و هیأت همراه از مجموعه آبشار بافق بازدید کردند.

سیدعلی نوروزاده،رئیس هئیت موتورسواری و اتومبیرانی شهرستان بافق؛ رضا مدنی مسئول پیست موتورسواری کراس و کاظم رنجبر دبیر هئیت موتورسواری شهرستان توضیحاتی را پیرامون پیست بیان نمودند.

عکس: م. تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده