رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
  • کد خبر : ۵۱۷۸۲
  • چاپ خبر : برگزاری مسابقات آسیایی در بافق لازمه خدمات جانبی و امکانات در همه حوزه ها است
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور:

برگزاری مسابقات آسیایی در بافق لازمه خدمات جانبی و امکانات در همه حوزه ها است

دکتر صدانلو در بازدید از پیست بافق و بررسی شرایط و امکانات آن برای برگزاری مسابقات آسیایی عنوان کرد :اگر شهرستان بافق امکانات لازم را در همه حوزه ها برخوردار باشد،می تواند میزبان یک رانت مسابقات موتورسواری کراس آسیا باشد. به گزارش آفتاب بافق،دکتر صیدانلو رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران،عصر امروز با […]

دکتر صدانلو در بازدید از پیست بافق و بررسی شرایط و امکانات آن برای برگزاری مسابقات آسیایی عنوان کرد :اگر شهرستان بافق امکانات لازم را در همه حوزه ها برخوردار باشد،می تواند میزبان یک رانت مسابقات موتورسواری کراس آسیا باشد.

به گزارش آفتاب بافق،دکتر صیدانلو رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران،عصر امروز با حضور در پیست موتورسواری بافق با مشکلات مطرح شده از سوی این هیئت آشنا شد.

وی ضمن تشکر از تلاش های سید علی نوروزاده،رئیس هیئت موتورسواری شهرستان وضعیت پیست بافق را در کشور بسیار خوب دانست و گفت: پیست موتورسواری بافق از طول و خاک خوبی برخوردار است و یکی از پیست های بسیار خوب در کشور است. البته این محل نیازمند ایجاد امکانات جانبی و خدماتی از جمله سکو برای حضور بیشتر تماشاگران و دیدن مسابقات دارد.

صیدانلو با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری موتورسواری در سال گذشته به میزبانی بافق،پیرامون مسابقات آسیایی افزود: ما برای برگزاری مسابقات اسیایی درخواست میزبان کرده ایم اما برای انجام این مسابقات تنها داشتن پیست کافی نیست،برخورداری از خدمات جانبی برای حضور میهمانان،شرکت کنندگان و تماشاگران از کلیه نقاط کشور نیازمند امکانات در همه حوزه ها است.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور هدف از بازید خود را بررسی شرایط و امکانات پیست بافق برای برگزاری مسابقات آسیایی عنوان کرد و خاطر نشان کرد:اگر شهرستان بافق امکانات لازم را در همه حوزه ها برخوردار باشد،می تواند میزبان یک رانت مسابقات موتورسواری کراس آسیا باشد.

وی در خصوص تمهیدات فدراسیون کشور برای شهرستان بافق خاطر نشان کرد: کار ما در سطح ملی است و در هر استانی یک هیئت به عنوان نمایندگان ما تشکیل شده است و هیئت های شهرستان زیر مجموعه استان است. فدراسیون از نظر منابع محدودیت های بسیاری دارد.ما باید با پشتیبانی حوزه های مختلف ملی، مسابقات قهرمانی کشور را انجام دهیم و لیگ را راه اندازی کنیم.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور یکی از دلایل ایجاد شعبات در استان ها و شهرستان ها را برخورداری از امکانات محلی،نهاد ها و شهرداری دانست که باید با یک رویکرد اجتماعی به این رشته ورزشی با توجه به جود علاقمندان بسیار آن توجه کرد.

صیدانلو در پایان سخنان خود با تاکید بر استفاده از ظرفیت های داخلی گفت: هیئت های شهرستانی و استانی وظیفه دارند در راستای سیاست های کلانی که در سطح ملی انجام می شود، فعالیت کنند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده