رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
  • کد خبر : ۵۱۸۰۴
  • چاپ خبر : تبریک مدیر سازمان دانش آموزی یزد به سارا فلاح نماینده استان در مجلس دانش آموزی

تبریک مدیر سازمان دانش آموزی یزد به سارا فلاح نماینده استان در مجلس دانش آموزی

ملانوری در بازدید از دبیرستان علوم و معارف صدرا، موفقیت دانش آموز سارا فلاح و راهیابی وی را به مجلس دانش آموزی تبریک گفت . به گزارش آفتاب بافق، ملانوری مدیر سازمان دانش آموزی استان یزد در بازدید از دبیرستان علوم و معارف صدرا، موفقیت دانش آموز سارا فلاح و راهیابی وی را به مجلس […]

ملانوری در بازدید از دبیرستان علوم و معارف صدرا، موفقیت دانش آموز سارا فلاح و راهیابی وی را به مجلس دانش آموزی تبریک گفت .

به گزارش آفتاب بافق، ملانوری مدیر سازمان دانش آموزی استان یزد در بازدید از دبیرستان علوم و معارف صدرا، موفقیت دانش آموز سارا فلاح و راهیابی وی را به مجلس دانش آموزی تبریک گفت .

در این مراسم ملانوری از دانش آموزان خواست با ارائه نظرات و پیشنهادات خود به نامبرده او را برای موفقیت در مراحل بعدی یاری نمایند .

قاسم زاده معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بافق در گفتگو اختصاصی با خبرنگار آفتاب گفت: مدیر سازمان دانش آموزی یزد روز گذشته در حاشیه بازدید از شهرستان بافق با حضور در آموزشگاه صدرا انتخاب و راهیابی سارا فلاح را به عنوان نماینده دختران استان به مجلس شورای دانش آموزای تبریک گفت.

قاسم زاده افزود: وی به مدت 2 سال به عنوان نماینده دانش آموزان دختر استان در این سمت فعالیت خواهد کرد.

وی در خصوص نحوه انتخاب و راهیابی سارا فلاح به مجلس شورای دانش آموزی گفت: در هر شهرستان یک نفر از دانش آموزان دختر بر اساس صلاحیت های اعلام شده برای انتخاب کاندیدها مشخص می شود و طبق سهمیه مشخص شده به همراه 4 نفر از اعضای شورای دانش آموزی به استان اعزام می شوند.

معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بافق تصریح کرد: وی با اعلام برنامه ها و نحوه فعالیت خود در مدارس توانسته نظر دانش آموزان کل استان را جلب کند و در مجلس شورای دانش اموزی نیز پس از انجام رأی گیری به عنوان نفر اول در بین کاندیدهای حاضر انتخاب شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده