رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
  • کد خبر : ۵۱۸۲۷
  • چاپ خبر : برگزاری نشست هماهنگی سیزدهمین  یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد در دفتر امام جمعه بافق

برگزاری نشست هماهنگی سیزدهمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد در دفتر امام جمعه بافق

جلسه هماهنگی سیزدهمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق و شهدای دانشجوی این شهرستان برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، نشست هماهنگی سیزدهمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق و شهدای دانشجو ظهر امروز در دفتر امام جمعه شهرستان با حضور جمعی از مسئولان و بسیج دانشجویی برگزار شد. در این جلسه احمد […]

جلسه هماهنگی سیزدهمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق و شهدای دانشجوی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، نشست هماهنگی سیزدهمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق و شهدای دانشجو ظهر امروز در دفتر امام جمعه شهرستان با حضور جمعی از مسئولان و بسیج دانشجویی برگزار شد.

در این جلسه احمد علیزاده فلاح،رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد بافق و دبیر اجرایی این یادمان با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته،گفت: تلاش شده امسال یادمان شهدای گمنام به نحوه شایسته توسط دانشجویان و اساتید بسیجی انجام شود.

سپس حجت الاسلام و المسلمین سلیمان،امام جمعه بافق با تشکر از تلاش عوامل این برنامه، به برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم تاکید و پیشنهادهایی را برای بهتر شدن یادمان شهدای گمنام ارائه کرد.

در ادامه هماهنگی های لازم جهت برگزاری این یادمان توسط مسئولین حاضر انجام گرفت.

شایان ذکر است،سیزدهمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق روز پنجشنبه 30 فروردین در محل مسجد دانشگاه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده