رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
  • کد خبر : ۵۱۸۴۲
  • چاپ خبر : مسابقات قویترین مردان یزد تحت عنوان یادواره 16 شهید گمنام شهرستان بافق برگزار می شود

مسابقات قویترین مردان یزد تحت عنوان یادواره 16 شهید گمنام شهرستان بافق برگزار می شود

مسابقات قویترین مردان استان یزد در رده جوانان  در 2 وزن منفی 90 و مثبت 90 کیلوگرم تحت عنوان یادواره 16 شهید گمنام در شهرستان بافق برگزار می شود. به گزارش آفتاب بافق،بهروز یزدانپرست،رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان بافق با اعلام این خبر گفت : در این دوره از مسابقات ورزشکاران با اجرای […]

مسابقات قویترین مردان استان یزد در رده جوانان  در 2 وزن منفی 90 و مثبت 90 کیلوگرم تحت عنوان یادواره 16 شهید گمنام در شهرستان بافق برگزار می شود.

به گزارش آفتاب بافق،بهروز یزدانپرست،رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان بافق با اعلام این خبر گفت : در این دوره از مسابقات ورزشکاران با اجرای چهار آیتم قدرتی در عصر روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 97 به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: این برنامه ورزشی به همت هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان و با حمایت اداره ورزش و جوانان و کمیته شهدای گمنام بافق و دیگر ارگانها و نهادها برگزار خواهد شد.

یزدانپرست هدف از برگزاری این مسابقات را  ترویج فرهنگ پهلوانی و ایثاردر ورزش های قدرتی با الگو گرفتن از رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس بویژه شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام عنوان کرد و خاطر نشان کرد : این جام تقدیر کوچکی است به یاد همه شهدا بویژه شهدای گمنامی که از جان  و مال و خانواده خود گذشتند تا عزت و سربلندی را برای ایران عزیزمان به ارمغان بیاورند

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده