رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲
  • کد خبر : ۵۱۸۴۷
  • چاپ خبر : بازآفرینی و رونق میدان و بازار خان بافق

بازآفرینی و رونق میدان و بازار خان بافق

شهردار بافق از بازآفرینی و پیرایش میدان و بازار خان بافق با رویکرد حفظ و رونق فضاهای تاریخی شهر خبر داد. به گزارش آفتاب بافق،سید علی نوروززاده،شهردار بافق با بیان اینکه میدان و بازار خان در طرح بازآفرینی قرار دارد،گفت: این پروژه با رویکرد حفظ و رونق فضاهای تاریخی شهر انجام می گیرد وامیدواریم با […]

شهردار بافق از بازآفرینی و پیرایش میدان و بازار خان بافق با رویکرد حفظ و رونق فضاهای تاریخی شهر خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق،سید علی نوروززاده،شهردار بافق با بیان اینکه میدان و بازار خان در طرح بازآفرینی قرار دارد،گفت: این پروژه با رویکرد حفظ و رونق فضاهای تاریخی شهر انجام می گیرد وامیدواریم با اجرای موفق طرح بازآفرینی این مجموعه مجددا” ،  اعتبار خود را در عرصه تعاملات اجتماعی شهرستان بافق به دست آورد.

نوروززاده افزود : سال گذشته شهرداری طی قراردادی با مشاور و تهیه طرح مذکور، اولین گام را برای تحقق این امر برداشت. در سالجاری با تخصیص 3 میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری و معادل همین مبلغ با مساعدت معاونت عمرانی استانداری برای اجرای عملیات بازآفرینی و مرمت پروژه مذکور انجام می شود.

وی همچنین از انجام مراحل نهایی مرمت و بازآفرینی مجموعه تاریخی حوض بازو با مشارکت میراث فرهنگی و گردشگری خبر داد.

شهردار بافق در پایان از کلیه مسئولین به ویژه فرماندار و شورای اسلامی شهر که در انجام این پروژه نقشی مؤثر ایفا می کنند، تقدیر و تشکر کرد .

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده