رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
  • کد خبر : ۵۱۸۷۱
  • چاپ خبر : بازدید شهردار و رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی بافق از گالری نقاشی حمید رضا یار احمدی
گزارش تصویری:

بازدید شهردار و رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی بافق از گالری نقاشی حمید رضا یار احمدی

شهردار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بافق با حضور در گالری نقاشی هنرهای زیبا از روند کار هنرمند این شهر حمید رضا یار احمدی  بازدید کردند. به گزارش آفتاب بافق،حمید رضا یار احمدی، هنرمند خوش آتیه وخوش ذوق بافق این روزها در حال راه اندازی گالری نقاشی خود در این شهر می باشد.در […]

شهردار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بافق با حضور در گالری نقاشی هنرهای زیبا از روند کار هنرمند این شهر حمید رضا یار احمدی  بازدید کردند.

به گزارش آفتاب بافق،حمید رضا یار احمدی، هنرمند خوش آتیه وخوش ذوق بافق این روزها در حال راه اندازی گالری نقاشی خود در این شهر می باشد.در همین راستا شهردار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان عصر روز گذشته با حضور در گالری نقاشی هنرهای زیبا از روند کار وی بازدید کردند.

در این دیدار حسین ارجمند،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بافق ضمن تشکر از تلاش این هنرمند بافقی در عرصه نقاشی اظهار خرسندی کرد و گفت: امیدواریم با دریافت تمامی مجوزهای لازم به زودی شاهد راه اندازی این گالری در بافق باشیم.

همچنین سید علی نوروززاده،شهردار بافق ضمن تبریک و خسته نباشید به این هنرمند خلاق، یادآور شد: فضا سازی ها و طرح های نقاشی که در زیبا سازی شهر بافق وجود دارد، اکثرا کار این هنرمند بافقی می باشد و ان شاءالله افتتاح این گالری موجب اشاعه این فرهنگ در بافق باشد.

وی استفاده از گروه نقاشی و همکاران آنان را در شهرداری بافق برای زیبا سازی فضای شهر بسیار مناسب دانست و افزود: حتما از این هنرمندان در راستا این هدف بهره مند خواهیم شد.

در ادامه حمید رضا یار احمدی،هنرمند خوش ذوق بافقی ضمن تشکر از حضور این مسئولان یادآور شد: با دریافت مجوزها و نصب تابلو گالری به زودی در ایام پر فیض شعبانیه گالری افتتاح خواهد شد.

یاراحمدی از جمله فعالیت های این گالری را برگزاری کلاس های آموزشی و ثبت نام هنر جویان علاقمند، طرح استعدادیابی کودکان 6 تا 12 سال در درک تصویر و خلاقیت ذهنی،دریافت سفارش های اختصاصی از مشتریان، نقاشی چهره و غیره عنوان کرد.

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “بازدید شهردار و رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی بافق از گالری نقاشی حمید رضا یار احمدی”

  • باسلام و خداقوت به شما اقای تقی زاده عزیز
    بینهایت از این خبر خوشحال شدم باز اقای یاراحمدی به بافق برگشته و منتظر افتتاح گالری این هنرمند عزیز میمونیم

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده