رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
  • کد خبر : ۵۱۹۰۲
  • چاپ خبر : گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید محمد جواد رایگان بافقی
هر پنجشنبه یک شهید؛

گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید محمد جواد رایگان بافقی

  مقام معظم رهبری فرمودند:شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. به گزارش آفتاب بافق،گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ […]

 

مقام معظم رهبری فرمودند:شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد.

به گزارش آفتاب بافق،گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ و این مائیم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به دست آوریم.

به یاد شهیدان بودن خود ادای وظیفه‌‌ای در این راه است.

سلام خدا بر ارواح طیبه‌ شهیدان و خانواده‌های صبور آنان و سلام بر روح مطهر شهید محمد جواد رایگان بافقی،جوانمرد 20 ساله و حماسه آفرین عملیات محرم که در 61/08/11 با حضور در صحنه نبرد حق و باطل به دفاع از ناموس،میهن و نظام پرداخت و با نثار جان خود نگذاشت این خاک به دست دشمنان و متجاوزان بیفتد.

شهید محمد جواد رایگان سال 41/06/01 در خانواده ای مذهبی پا به گیتی نهاد. پس از طی دوران کودکی در سن نوجوانی برای یاری رساندن به بهبود وضع اقتصادی خانواده به کارگری مشغول شد. از همان دوران روحیه مذهبی  خویش را تحکیم بخشید. با اوج گیری نهضت انقلاب در فعالیت های سیاسی حضور یافت و آغاز این راه از مسجد جامع بافق بود. با شروع جنگ ایران و عراق در بسیج بافق آموزش نظامی را گذراند.وی طی 4 بار اعزام به جبهه،سرانجام در عملیات محرم در منطقه دهلران به دیدار پروردگار خود شتافت.

در این پنجشنبه به روح مطهر این شهید و تمام شهیدان 8 سال دوران دفاع مقدس درود می فرستیم.

 

ارسال دیدگاه


3 دیدگاه برای “گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید محمد جواد رایگان بافقی”

  • درود خدا بر شهیدان راه حق
    این را هم اضافه کنید که پیکر این شهید بزرگوار هرگز بازنگشت و همچون مادرش فاطمه زهرا (س) گشت. و پدر و مادر بزرگوارش چشم به راه فرزند خود از این دنیا رفتند تا به او پیوستند.

  • سلام بهتره به عرضتون برسونم پیکراین شهبدبزرگواربعدازسالیان متمادی بازگشت ودرجوارامامزاده عبدالله کنارشهیداکبریان به خاک سپرده شدروحش شاد

  • سلام نه این طوری نیست بعد از جنگ عراق و آمریکا و مشخص شدن اسیر نشدن ایشان مراسم تشییع نمادین برگزار گردید

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده