رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
  • کد خبر : ۵۱۹۱۵
  • چاپ خبر : مسابقه عکس کودک من و پاکبان با همکاری فرمانداری و شهرداری بافق برگزار می شود
کمپین شهر سالم،شهروند با نشاط و سالم:

مسابقه عکس کودک من و پاکبان با همکاری فرمانداری و شهرداری بافق برگزار می شود

به منظور تجلیل از پاکبانان کمپین شهر سالم،شهروند با نشاط و سالم،مسابقه عکس کودک من و پاکبان با همکاری فرمانداری و شهرداری بافق برگزار می شود. به گزارش آفتاب بافق، می گفت من همیشه در خیابان ها به تابلوها، بنرها و پارچه هایی که به مناسبت های مختلف نصب می شود دقت می کنم. اما […]

به منظور تجلیل از پاکبانان کمپین شهر سالم،شهروند با نشاط و سالم،مسابقه عکس کودک من و پاکبان با همکاری فرمانداری و شهرداری بافق برگزار می شود.

به گزارش آفتاب بافق، می گفت من همیشه در خیابان ها به تابلوها، بنرها و پارچه هایی که به مناسبت های مختلف نصب می شود دقت می کنم. اما تا به حال ندیده ام که کسی برای تشکر از پاکبان پارچه ای نصب کند. مسابقات و همایش های متعددی برگزار می شود اما هیچ کس برای ما برنامه ای نمی گذارد.

می گفت ما هم آدمیم و دوست داریم مردم و مسئولان حضور ما را احساس کنند. توقع چندانی هم نداریم و فقط می خواهیم به ما بیشتر توجه شود.

او خیلی دوست دارد که به پاکبانان بیشتر توجه شود و مردم حضور آن ها را احساس کنند اما می گوید همه دیده می شوند به جز ما

ساعات کاری او از ساعت 9 صبح تا پاسی از شب  است. او می گوید با شوق و ذوق فراوان کارم را انجام می دهم، اما احساس می کنم مردم به ما توجهی ندارند. پاکبان از بی توجهی مسئولان و شهروندان به او و همکارانش دلگیر است. اما دلگیری او  بخاطر مسائل مادی یا توقع برای حمایت در این زمینه نیست. هر چند او و دوستانش از لحاظ مالی نیز مشکلاتی دارند

شرایط کار ما سخت است، در این  ایام مبارک نیمه شعبان کارما بسیار زیاد است . کلی در معابر و  داخل جوی انواع لیوان و ظروف یکبار مصرف نمای شهرمان را زشت کرده است .حا ل شما فکرش را بکن.

کاش مردم اندکی هم بفکر این قشر زحمت کش جامعه بودند،کاش…

کمپین شهرسالم ،شهروند بانشاط و سالم؛دستان پر مهر تمام پاکبان را بوسه می زند.

اینجانب منصور رحیمی سردبیر این کمپین به نمایندگی  از طرف دیگر همکاران اعلام میکنم همه پاکبانان را دوست داریم  و دست همه آن ها  را به پاس  قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیرشان می بوسیم  و بر همت بلندشان در امر نظافت و پاکیزگی شهرمان  درود می فرستیم و از خداوند متعال صحت و سلامتی شما عزیزان را در کنار خانواده محترمتان مسئلت داریم. 

بمنظور تجلیل از این عزیزان کمپین شهرسالم=شهروند بانشاط و سالم با همکاری فرمانداری و شهرداری بافق مسابقه عکس کودک من و پاکبان را برگزار می کند.

جهت شرکت در این مسابقه عکس کودک خود و پاکبانان شهر را گرفته ودر گروه قراردهید.

به سه نفر از کودکانی که عکس آنان بیشترین امتیاز را بدست آورده باشد،جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال عکس تا یازدهم اردیبهشت ماه 97 می باشد.

همچنین شما همشهریان عزیز می توانید بایک شاخه گل یا هدیه ای کوچک از زحمات این قشر پرتلاش تشکر نمایید.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده