رفتن به بالا
  • جمعه - ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
  • کد خبر : ۵۱۹۶۸
  • چاپ خبر : آیین کلنگ زنی مسجد جواد الائمه (ع) واقع در مسیر جاده دسترسی به چاه های آب حسن آباد
گزارش تصویری؛

آیین کلنگ زنی مسجد جواد الائمه (ع) واقع در مسیر جاده دسترسی به چاه های آب حسن آباد

در آستانه میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آیین کلنگ زنی مسجد جواد الائمه (ع) واقع در مسیر جاده دسترسی به چاه های آب حسن آباد عصر امروز با حضور جمعی از مسئولین شهرستان بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،آیین کلنگ زنی مسجد جواد الائمه (ع) واقع در مسیر جاده دسترسی به چاه های آب حسن […]

در آستانه میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آیین کلنگ زنی مسجد جواد الائمه (ع) واقع در مسیر جاده دسترسی به چاه های آب حسن آباد عصر امروز با حضور جمعی از مسئولین شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،آیین کلنگ زنی مسجد جواد الائمه (ع) واقع در مسیر جاده دسترسی به چاه های آب حسن آباد عصر امروز با حضور امام جمعه بافق،مدیر عامل شرکت سنگ آهن، رئیس شورا و شهردار، فرمانده بسیج ناحیه مقاومت  و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه بافق با اظهار خرسندی از این امر همزمان با میلاد  سومین اختر تابناک ولایت گفت: در روایات آمده است اگر کسی اقدام به ساخت مسجدی حتی به اندازه لانه پرنده کند،از جایگاه ویژه ای در نزد پروردگار برخوردار می شود.

وی ساخت مسجد جواد الائمه(ع) را در این مسیر از جمله نیازهای لازم دانست و خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد تا امکانات رفاهی نیز در جوار این مکان برای آسایش مسافرین و رانندگانی که در این مسیر تردد می کنند،فراهم شود.

در حاشیه این مراسم سید ابراهیم حسینی،مدیر پروژه طرحهای متوسط شرکت سنگ آهن در گفتگو پیرامون این پروژه گفت: یک سال و 8 ماه است که پروژه ساخت جاده دسترسی آغاز شده است.این جاده اکنون 40 کیلومتر آن زیر سازی و اسفالت شده است و تا کیلومتر 55 نیز بسترسازی شده است که امکان دسترسی به چاه های حسن آباد را برای تامین آب شرکت سنگ آهن مرکزی بافق  فراهم می کند.

 وی افزود: 64 کیومتر از ابتدا جاده تا معدن D19 در قرار داد ما است. که باعث می شود هم به چاه های آب و هم آنومالی D 19دسترسی داشته باشیم.

حسینی خاطر نشان کرد:با ساخت این جاده،فاصله مسیر بافق به مشهد 102 کیلومتر و چادر ملو به بندر 110 کیلومتر کمتر خواهد شد که این موضوع برای ارسال خوراک بسیار اهمیت دارد.

مدیر پروژه طرحهای متوسط شرکت شرکت سنگ آهن با بیان اینکه این جاده می تواند 2 شاخه شود،گفت: با انجام این امر یک مسیر به سمت خرانق می رود که سبب می شود فاصله مسیر بافق به شمال 70 کیلومتر کمتر شود و این بسیار برای مردم حائز اهمیت است.

لازم بذکر است بمناسبت میلاد باسعادت امام حسین مراسم طبخ آش حسین و توزیع و پذیرایی نیز توسط شرکت پیمانکار انجام شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده