رفتن به بالا
  • جمعه - ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
  • کد خبر : ۵۲۰۰۷
  • چاپ خبر : سپاه پاسداران محور مستحکم مقاومت در برابر تهدیدات دشمنان است
امام جمعه بافق:

سپاه پاسداران محور مستحکم مقاومت در برابر تهدیدات دشمنان است

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی در خطبه دوم نماز جمعه گفت: امروز اگر دستاوردها و تلاش آنان در دفاع از مرزهای کشور برای برقراری امنیت نبود،معلوم نبود ما اکنون چه شرایطی در برابر تهدیدات متعدد دشمنان داشتیم. اگر چه کشورهای آمریکا،روسیه و انگلیس پشتوانه نیروهای صهیونیستی بودند اما سپاه با اقتدار تمام در مقابل تجزیه […]

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی در خطبه دوم نماز جمعه گفت: امروز اگر دستاوردها و تلاش آنان در دفاع از مرزهای کشور برای برقراری امنیت نبود،معلوم نبود ما اکنون چه شرایطی در برابر تهدیدات متعدد دشمنان داشتیم. اگر چه کشورهای آمریکا،روسیه و انگلیس پشتوانه نیروهای صهیونیستی بودند اما سپاه با اقتدار تمام در مقابل تجزیه گران طومار آنان را به آتش کشید.

به گزارش آفتاب بافق،حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی،امام جمعه شهرستان بافق در خطبه اول نماز جمعه این هفته ابتدا با دعوت نمازگزاران به تقوی الهی و تبریک میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اعیاد پیش رو،به بیان فضائل و شخصیت سرور و سالار شهیدان پرداخت.

وی در بررسی خطبه های جمع آوری شده از زندگی امام حسین(ع) تمام آن را مملو از دلاورمردی،شجاعت و همواره تسلیم در برابر پروردگار دانست و گفت: این حضرت در پاسخ به کسانی که ایشان را از رفتن به کربلا و نابودی خاندان وی منع می کردند فرمودند: (( من هرگز تسلیم حکومت اموی و یزید نخواهم شد.)) چرا که مرگ با عزت را بهتر از زندگی با ذلت می دانستند.

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به روز پاسدار،یکی از نهادهای تشکیل شده  به فرمان امام راحل(ره) را سپاه عنوان کرد و گفت: سپاه یکی از نیروهای ارزشمند نظام است و امروز اگر دستاوردها و تلاش آنان در دفاع از مرزهای کشور برای برقراری امنیت نبود،معلوم نبود ما اکنون چه شرایطی در برابر تهدیدات متعدد دشمنان داشتیم.

وی با بیان اینکه سپاه توانست تمام نقشه های تروریست را به هم ریزد،خاطر نشان کرد: اگر چه کشورهای آمریکا،روسیه و انگلیس پشتوانه نیروهای صهیونیستی بودند اما سپاه با اقتدار تمام در مقابل تجزیه گران طومار آنان را به آتش کشید.

امام جمعه بافق حضور سپاه در طول 8 سال دفاع مقدس در کنار ارتش را بسیار مؤثر و کارگشا دانست و افزود: امروز نیز سپاه حریم زمینی و هوایی کشور را حفظ کرده و با جنگ افتصادی و جنگ نرم مقابله می کند.قیام آنان در مقابل نیروهای تکفیری و حضور سردارانی چون قاسم سلیمانی سبب شد تا داعش ریشه کن شود.کشوری که زمانی وابسته بود،امروز با تولید موشک های جنگده خود نابودگر دشمنان است.

وی در آستانه ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز،قمر بنی هاشم را تربیت شده مکتب حسین(ع) دانست که همواره در راه ولایت و اطاعت از آن گام بر می داشت و فرزند ایشان امام سجاد(ع) نیز با خطبه های کوبنده کاخ یزید را ویران کرد..

سلیمانی در ادامه با اشاره به 5 اردیبهشت؛ سالروز حمله آمریکا به صحرای طبس خاطر نشان کرد: وقتی همه خواب بودند،شن های روان به فرمان پروردگار هواپیماهای آمریکا را نابود ساختند و این یکی از معجزه های خداوند است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خرید کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی پرداخت و تاکید کرد: تنها راه ایجاد اشتغال جوانان و رونق چرخه اقتصادی کشور و نیز کاهش تورم، مصرف کالای داخلی و حمایت از نیروی ایرانی است.

امام جمعه بافق تولید با کیفیت و استاندارد را تنها راه برای کسب اعتماد و خرید محصولات داخلی بیان کرد و گفت: کشور های غربی چون امریکا،ژاپن و هند خرید کالای خارجی را مانع پیشرفت خود می دانند و ما نیز باید چون آنان با خرید محصولات داخلی مانع از ورود اجناس قاچاق و غیر ایرانی به کشور شویم.

عکس: م. تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده