رفتن به بالا
  • شنبه - ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
  • کد خبر : ۵۲۱۴۲
  • چاپ خبر : مراسم اختتامیه ششمین دوره المپیاد آماده “طرح دادرس” در بافق
گزارش تصویری:

مراسم اختتامیه ششمین دوره المپیاد آماده “طرح دادرس” در بافق

 مراسم اختتامیه ششمین دوره المپیاد آماده “طرح دادرس” در مرحله شهرستان با شرکت دانش آموزان مدارس متوسطه دوره اول شهرستان بافق در آموزشگاه هدف برگزار شد.   به گزارش آفتاب بافق، با همکاری مدیریت آموزش و پرورش بافق و جمعیت هلال احمر مراسم اختتامیه ششمین دوره المپیاد آماده “طرح دادرس” در مرحله شهرستان با شرکت […]

 مراسم اختتامیه ششمین دوره المپیاد آماده “طرح دادرس” در مرحله شهرستان با شرکت دانش آموزان مدارس متوسطه دوره اول شهرستان بافق در آموزشگاه هدف برگزار شد.

 

به گزارش آفتاب بافق، با همکاری مدیریت آموزش و پرورش بافق و جمعیت هلال احمر مراسم اختتامیه ششمین دوره المپیاد آماده “طرح دادرس” در مرحله شهرستان با شرکت دانش آموزان مدارس متوسطه دوره اول شهرستان در آموزشگاه هدف برگزار شد.

هدف از اجرای طرح دادرس ترویج و توسعه ظرفیت‌های خودامدادی و دگرامدادی در بین دانش‌آموزان،افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری در جامعه  است.

این طرح از مؤثرترین طرح‌های ملی سازمان جوانان است که دانش‌آموزان آموخته‌های امدادی خود را تمرین و از این مهارت در مواقع بحران برای خانواده و مدرسه به نحو احسن استفاده می‌کنند.

شایان ذکر است در قسمت دختران :  آموزشگاه های مهدیه ، حضرت زینب (س) و حجاب به ترتیب مقام های اول تا سوم و در قسمت پسران  آموزشگاه های نمونه اندیشه ، اباذر و شهید اکبریان به مقام های اول تا  سوم نائل آمدند و دبیرستان های مهدیه و نمونه اندیشه جواز حضور در مرحله  استانی را  کسب نمودند .

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده