رفتن به بالا
  • شنبه - ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
  • کد خبر : ۵۲۱۶۲
  • چاپ خبر : اهدای دستگاه اتوپلاس(احیای قلبی،ریوی) توسط شرکت سنگ آهن به اورژانس 115 بافق
گزارش تصویری:

اهدای دستگاه اتوپلاس(احیای قلبی،ریوی) توسط شرکت سنگ آهن به اورژانس 115 بافق

همزمان با هفته سلامت دستگاه اتوپلاس (احیای قلبی،ریوی)توسط شرکت سنگ آهن مرکزی با مبلغی بالغ بر 1 میلیارد ریال تهیه و به اورژانس ۱۱۵بافق اهدا شد. به گزارش آفتاب بافق، به مناسبت هفته سلامت مدیر روابط عمومی سنگ آهن پیش از ظهر امروز به همراه مدیر مجموعه اچ اس ای با حضور در اورژانس 115 […]

همزمان با هفته سلامت دستگاه اتوپلاس (احیای قلبی،ریوی)توسط شرکت سنگ آهن مرکزی با مبلغی بالغ بر 1 میلیارد ریال تهیه و به اورژانس ۱۱۵بافق اهدا شد.

به گزارش آفتاب بافق، به مناسبت هفته سلامت مدیر روابط عمومی سنگ آهن پیش از ظهر امروز به همراه مدیر مجموعه اچ اس ای با حضور در اورژانس 115 بافق اقدام به اهدا یک دستگاه اتوپلاس(ماساژ قلب و ریه اتوماتیک) نمود.

دکتر مسعود دانشی با بیان اینکه ما تنها اورژانس 115 در کشور و استان هستیم که از داشتن دستگاه اتوپالس(خوداحیایی) برخوردار شده است،گفت: فراهم شدن این دستگاه دغدغه بسیاری از پرسنل را کم کرد، چرا که به ازای هر یک دقیقه که از احیای یک بیمار بگذرد به مرگ نزدیکتر می شود و زمانی که پرسنل می خواهد مریض را به بیمارستان منتقل کنند، بخاطر حرکت های آمبولانس هر چقدر کار عملکرد بالا باشد باز هم نمی تواند ماساژ اصلی را برای بیمار داشته باشد و این روند بازگشت مریض را کم می کند.

وی با اشاره به نقش مؤثر این دستگاه در احیاء بیمار افزود: یک احیا موثر توسط یک تکنیسین حداکثر 2 دقیقه می تواند انجام شود بعد از این زمان کیفیت احیا پایین می آید.

دانشی با عنوان مزیت های دستگاه اتوپلاس خاطر نشان کرد:این دستگاه تا هر زمان می تواند کار ماساژ با کیفیت را انجام دهد .دستگاه هایی که تا کنون در بازار بوده است تنها ماساژ جناق سینه را انجام می دهد اما با این دستگاه این عمل در تمام قفسه سینه مریض  صورت می گیرد و میزان برگشت مریض را بالا می برد.

وی در پایان سخنان خود از مهندس محمد جواد عسکری، مدیر عامل شرکت سنگ آهن برای تهیه این دستگاه با توجه به اوضاع اقتصادی و اهدای آن به اورژانس 115 تشکر و قدردانی کرد.

در حاشیه این مراسم حبیب حسن زاده،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن در گفتگو با خبرنگار آفتاب با تبریک هفته سلامت و ارزوی سلامتی برای همه ایرانیان به ویژه شهروندان بافقی پیرامون این امر گفت: شرکت سنگ اهن مرکزی در راستای تامین خدمات بهداشتی و پزشکی به شهرستان بافق اقدام به خرید یک دستگاه اتوپالس که عملیات احیای قلبی و ریوی را بطور اتوماتیک در زمان بروز حوادث جاده ای یا شهر انجام می گیرد، با مبلغی بالغ بر 1 میلیارد ریال تهیه و در هفته سلامت آن را به اورژانس 115 و همه مردم ولایتمدار بافق تقدیم می کند.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده