رفتن به بالا
  • شنبه - ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
  • کد خبر : ۵۲۱۷۶
  • چاپ خبر : کسب رتبه دوم روابط عمومی فرمانداری بافق در ایام نوروز 97

کسب رتبه دوم روابط عمومی فرمانداری بافق در ایام نوروز 97

پس از ارزیابی استانداری یزد در رابطه با فعالیت روابط عمومی فرمانداری ها در ایام تعطیلات نوروز 97 ؛ سعید تشکری بافقی توانست رتبه دوم روابط عمومی فرمانداری برتر در استان را به لحاظ فعالیت شایسته در ایام نوروز بدست آورد. به گزارش آفتاب بافق؛ سرپرست روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به ارزیابی صورت […]

پس از ارزیابی استانداری یزد در رابطه با فعالیت روابط عمومی فرمانداری ها در ایام تعطیلات نوروز 97 ؛ سعید تشکری بافقی توانست رتبه دوم روابط عمومی فرمانداری برتر در استان را به لحاظ فعالیت شایسته در ایام نوروز بدست آورد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سرپرست روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به ارزیابی صورت گرفته از فعالیت روابط عمومی فرمانداری های استان یزد در ایام نوروز گفت: فرمانداری‌ های یزد، بافق و تفت به ترتیب رتبه اول تا سوم روابط عمومی‌ های برتر در ایام نوروز را به خود اختصاص دادند.

آفتاب بافق با تبریک کسب رتبه برتر به فرمانداری بافق و همکاران عرصه خبر و اطلاع رسانی امیدوار است همچون گذشته  آگاهی و اطلاع رسانی از فعالیت های در دست اقدام و انعکاس خواسته ها و نظرات افکار عمومی در دولت تدبیر و امید با دقت و سرعت و صحت در سرلوحه فعالیت مطبوعاتی و اصحاب رسانه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده