رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
  • کد خبر : ۵۲۲۴۹
  • چاپ خبر : آموزش تفکیک و بازیافت زباله به دانش آموزان بوستان فضیلت بافق

آموزش تفکیک و بازیافت زباله به دانش آموزان بوستان فضیلت بافق

به مناسبت 2 اردیبهشت روز زمین پاک و تقارن آن با آغاز هفته سلامت،اموزش تفکیک زباله و عدم استفاده از کیسه های پلاستیک برای خرید به دانش آموزان بوستان فضیلت توسط شبکه بهداشت شهرستان بافق داده شد. به گزارش آفتاب بافق، همزمان با روز زمین پاک و تقارن آن با هفته سلامت؛شبکه بهداشت شهرستان بافق […]

به مناسبت 2 اردیبهشت روز زمین پاک و تقارن آن با آغاز هفته سلامت،اموزش تفکیک زباله و عدم استفاده از کیسه های پلاستیک برای خرید به دانش آموزان بوستان فضیلت توسط شبکه بهداشت شهرستان بافق داده شد.

به گزارش آفتاب بافق، همزمان با روز زمین پاک و تقارن آن با هفته سلامت؛شبکه بهداشت شهرستان بافق در اقدامی با حضور در آموزشگاه بوستان فضیلت به آموزش تفکیک زباله و عدم استفاده از کیسه های پلاستیک برای خرید به دانش آموزان این آموزشگاه نمود.

در این برنامه نوری نماینده شبکه بهداشت شهرستان،مسئول خانه بهداشت شهرک آهنشهر و حامد فتاحی کارشناس محیط زیست در خصوص حفظ محیط زیست و شعار امروز ” نه به کیسه های پلاستیکی” مطالبی را بیان نمودند. .

در پایان زباله های تفکیک شده بصورت نمادین در زیر خاک دفن شدند تا دانش آموزان پس از مدتی بتوانند تغییرات فیزیکی و شیمیایی که خاک بر روی انواع زباله ها(تجزیه پذیر و تجزیه ناپذیر) دارد را به صورت عینی و عملی مشاهده کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده