رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
  • کد خبر : ۵۲۲۶۴
  • چاپ خبر : عدم توجه به محیط زیست و رعایت نکات اجتماعی در حفظ آن سبب تخریب زمین می شود
مدیر روابط عمومی سنگ آهن:

عدم توجه به محیط زیست و رعایت نکات اجتماعی در حفظ آن سبب تخریب زمین می شود

حبیب حسن زاده در مراسم گرامیداشت روز زمین پاک گفت: آسیب به محیط زیست سبب به وجود امدن مشکلاتی چون عامل های بیماری، ناهمگونی زمین و به هم ریختن توازن آن می شود. عدم توجه به محیط زیست و رعایت نکات اجتماعی در حفظ آن سبب تخریب زمین می شود. به گزارش آفتاب بافق،همزمان با […]

حبیب حسن زاده در مراسم گرامیداشت روز زمین پاک گفت: آسیب به محیط زیست سبب به وجود امدن مشکلاتی چون عامل های بیماری، ناهمگونی زمین و به هم ریختن توازن آن می شود. عدم توجه به محیط زیست و رعایت نکات اجتماعی در حفظ آن سبب تخریب زمین می شود.

به گزارش آفتاب بافق،همزمان با روز زمین پاک مراسمی با حضور معاون فرماندار،مدیران روابط عمومی،محیط زیست و  HSE شرکت  سنگ آهن مرکزی،مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شهرستان در آموزشگاه 13 آبان برگزار شد.

در ابتدا این مراسم آیاتی از کلام الله مجید و دکلمه در راستا این روز توسط دانش آموزان قرائت شد.

سپس حبیب حسن زاده،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ضمن گرامیداشت و تبریک این روز از سوی کلیه مسئولان شهرستان به دانش آموزان،با اشاره به برخی از آیات قرآن مجید و حفظ زمین به عنوان یک نعمت الهی گفت: خداوند متعال زمین را برای انسان ها قرار داد تا در آن مستقر شوند و از تمامی نعمت های آن بهره مند شوند.

وی با بیان شعار این روز به نام ” نه به پلاستیک ” خاطر نشان کرد: کسانی هستند که عمدی نه بلکه از روی فراموشی به محیط زیست خود آسیب می زنند و سبب نابودی آن می شوند. همه ما می دانیم  مواد پلاستیکی در محیط زیست و بستر زمین سالیان سال زمان می برد تا تجزیه شود.حال انکه در این فرایند با مسائل های بسیاری از جمله عامل های بیماری، ناهمگونی زمین و محیط زیست و به هم ریختن توازن آن مواجه می شویم.زمانی که همه چیز را از دست دهیم و دچار این آسیب ها شویم،شروع به شکوه و گلایه می کنیم.اما فراموش می کنیم که تمامی این مشکلات به خاطر عدم رعایت این نکات کوچک اما پر اهمیت از سوی ما است.

حسن زاده با تاکید بر اینکه توجه نکردن به محیط زیست سبب ایجاد ناهنجاری های بزرگ در آینده می شود،افزود: خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد. او زمین را برای ما پاک آفرید تا آن را همانگونه حفظ کنیم.

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن با اشاره به مشکلات متعدد امروزه زمین از جمله از بین رفتن لایه اوزون،بالا رفتن دمای سطح زمین و غیره گفت: متاسفانه هر روز که می گذرد ما با مشکلات جدید تری درباره زمین مواجه می شویم  که دانشمندان تلاش می کنند راه حلی برای آن پیدا کنند،حال آنکه تمامی این مسائل از اعمال نادرست ما بر روی زمین و با محیط زیست است.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته شرکت سنگ آهن و توجه ویژه مدیر عامل آن به موضوع محیط زیست،بیان کرد: شرکت سنگ آهن براساس مسئولیت خود و نگاه خوب مدیرعامل آن به موضوع محیط زیست هزینه های بسیاری را برای این مسئله اعمال کرده است.طرح های متعددی در دست دارد که به همت مدیریت  HSE شرکت و همکاران پرتلاش در بخش محیط زیست به ویژه ریاست محیط زیست شهرستان بافق انجام می گیرد و مورد تقدیر است.

در پایان این مراسم از نمایشگاه نقاشی و هنرهای دستی دانش آموزان توسط مسئولین حاضر افتتاح به عمل آمد.

عکس: م .تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده