رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
  • کد خبر : ۵۲۲۹۷
  • چاپ خبر : تجلیل مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی از پرسنل خدوم بسیج سپاه ناحیه بافق
به مناسبت سالروز تاسیس سپاه:

تجلیل مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی از پرسنل خدوم بسیج سپاه ناحیه بافق

حبیب حسن زاده صبح امروز با حضور در بسیج سپاه ناحیه بافق و اهدای شاخه گل از خدمات پاسداران و پرسنل این نهاد مقدس تجلیل به عمل آورد. به گزارش آفتاب بافق،همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،صبح امروز حبیب حسن زاده جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) و مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن […]

حبیب حسن زاده صبح امروز با حضور در بسیج سپاه ناحیه بافق و اهدای شاخه گل از خدمات پاسداران و پرسنل این نهاد مقدس تجلیل به عمل آورد.

به گزارش آفتاب بافق،همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،صبح امروز حبیب حسن زاده جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) و مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی به همراه مسئول کمیته فرهنگی با حضور در بسیج سپاه ناحیه بافق و اهدای شاخه گل از خدمات پاسداران و پرسنل این نهاد مقدس تجلیل به عمل آورد.

در ابتدای این دیدار جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ اهن ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) گفت: از مهمترین کارهایی که به موازات اقدامات میدانی و عملیاتی در حوزه های گوناگون در دستور کار سپاه پاسداران بوده ، افزایش قدرت فنی و تکنولوژیکی در حوزه های مختلف است.

 وی افزود: امروز سپاه با در دست داشتن نقاط دریایی،هوایی و زمینی قادر است طرح های عملیاتی و امکانات دفاعی مورد نیاز را داخل را طراحی و تامین کند، تقویت و تداوم این روند نیازمند نقش پذیری مراکز علمی پشتیبان مانند دانشگاه امام حسین(ع) است.

حسن زاده با بیان بالا بودن تراز فعالیت سپاه که بیانگر دستیابی کشور به دانش فنی است ، افزود : انقلاب اسلامی به ملت ایران این وعده را داده که آنها را در تراز ملت های ممتاز دنیا معرفی خواهد کرد و لازمه آن پیشرفت در حوزه های علمی و فنی است که بحمدالله در این راستا تاکنون دستاوردهای قابل توجهی داشته و توانسته ایم از سرمایه انسانی،امکانات و بسترهایی که در اختیارمان است به خوبی استفاده کنیم.

مسئول روابط عمومی شرکت سنگ آهن در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: حفظ امنیت دفاعی و نظامی کشور، بخشی از ماموریت ذاتی سپاه است و امیدواریم با عنایت خداوند و تدابیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بتوانیم از مردم، جغرافیا و گفتمان دینی مان به خوبی حفاظت کنیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده