رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
  • کد خبر : ۵۲۳۲۲
  • چاپ خبر : افتتاح کافه کتاب پژواک در هنرسرای دانشگاه آزاد اسلامی بافق
گزارش تصویری:

افتتاح کافه کتاب پژواک در هنرسرای دانشگاه آزاد اسلامی بافق

با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیگیری و پشتکار  جوانان تلاشگر در عرصه فرهنگ و هنر ؛ آکادمی و کافه کتاب پژواک در مجموعه ی هنرسرای دانشگاه آزاد اسلامی بافق افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش آفتاب بافق، به منظور ساماندهی و انسجام بخشی به فعالیت های هنری و فرهنگی […]

با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیگیری و پشتکار  جوانان تلاشگر در عرصه فرهنگ و هنر ؛ آکادمی و کافه کتاب پژواک در مجموعه ی هنرسرای دانشگاه آزاد اسلامی بافق افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش آفتاب بافق، به منظور ساماندهی و انسجام بخشی به فعالیت های هنری و فرهنگی جوانان علاقمند و همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت سید الساجدین امام سجاد (ع) با همراهی روسای  ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش و شهردار بافق و حضور ادیبان و شعرای بافقی ؛ آکادمی و کافه کتاب پژواک که به هنر سرای دانشگاه آزاد اسلامی نقل مکان کرده است مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم که با شعر خوانی و سرایش شاعران بافقی و هنرمندی محسن شریعتی مسئول کافه کتاب پژواک همراه شد بر مطالعه کتاب و افزایش دانایی در زمینه های مختلف تاکید گردید و عنوان شد :  تا زمانیکه علم و دانش همراه و همگام هنر رشد نکند آن هنر ابتر و ناقص و از پیشرفت باز می ماند هنرمند می بایست در کنار علاقه و سلایق فردی خویش به مطالعه کتب و منابع مختلف غیردرسی بپردازد.

در این نشست مسئولین با ارائه گزارش  کوتاهی از عملکرد فرهنگی دستگاه تابعه خویش  اعلام آمادگی نمودند در راه تغییر فرهنگ کتاب و کتابخوانی همکاری لازم را با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشند و چنانچه جوانان علاقمند و مستعد به فعالیت فرهنگی و هنری درخواستی داشته باشند در جهت ارتقاء دانش و بینش فرهنگ عمومی جامعه و جذب و گسترش فعالیت جوانان دلسوز  بعمل آورند.

گفتنی است هنرسرای دانشگاه آزاد اسلامی بافق در زمینی به مساحت 430 مترمربع در دوطبقه احداث شده است که پیش از این دانشجویان هنرمند با نظارت و  راهنمایی استاد ضیاء الله ملک زاده بافقی به فعالیت در رشته منبت کاری ؛ مشبک و نقاشی و خطاطی می پرداختند.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده