رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
  • کد خبر : ۵۲۴۲۳
  • چاپ خبر : برگزاری همایش تجلیل از خیرین و حامیان کمیته امداد امام خمینی(ره) در بافق
گزارش تصویری:

برگزاری همایش تجلیل از خیرین و حامیان کمیته امداد امام خمینی(ره) در بافق

مراسم تجلیل از خیرین و حامیان کمیته امداد امام خمینی(ره) صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین در محل فرمانداری بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، مراسم تجلیل از خیرین و حامیان کمیته امداد امام خمینی(ره) صبح امروز با حضور معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور و مدیر کل کمیته امداد امام […]

مراسم تجلیل از خیرین و حامیان کمیته امداد امام خمینی(ره) صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، مراسم تجلیل از خیرین و حامیان کمیته امداد امام خمینی(ره) صبح امروز با حضور معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد و جمعی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

در ابتدا محمد علی طالعی،معاون فرماندار بافق پیرامون شهر بافق و آشنایی با حوزه های مختلف آن مطالبی را بیان نمود.

وی مردم متدین بافق را پیش رو در عمل خداپسندانه وقف دانست و گفت: مردم شهرستان بافق روحیه مشارکت بالایی در کارهای خیر دارند و باید با راهنمایی آنان را به سمت شرکت در امور متعددی در این زمینه سوق داد.

سپس سید رضا هاشم پور،رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بافق به بیان گزارشی از عملکرد خوب این نهاد در بخش های مختلف ارائه نمود.

وی سه ویژگی عمده در شهرستان را تعامل و وحدت بین خیرین،داشتن مردمان متدین که مرهون فعالیت های 30 روحانی در این حیطه است و امنیت در شهرستان به برکت خون شهیدان بیان کرد.

در ادامه علیزاده مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از امام جمعه شهرستان به عنوان پایه گذار این نهاد در شهر، توجه فرماندار بافق به عنوان حامی و نیکوکار در امور خیر و مشارکت بسیار خوب اصناف و بازاریان در این راستا تشکر کرد.

در حاشیه این همایش علی محمد ذوالفقاری، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور در گفتگو با خبرنگار آفتاب در خصوص طرح های کمیته امداد امام خمینی(ره) برای مشارکت خیرین گفت: این نهاد به منظور مشارکت خیرین در جهت محرومیت زدایی طرح هایی در زمینه صدقه،اکرام و محسنین،زکات،جن ها و مناسبت ها را در سال گذشته همچون سنوات قبل اجرا کرد و حدود 2 هزار و 100 میلیارد آن حاصل مشارکت خیرین بود.

وی با بیان استمرار برنامه های سال گذشته به بحث همکاری خیریه ها در محرومیت زدایی اشاره کرد و افزود: ما در سال گذشته حدود 36 میلیارد اعتبار برای این برنامه قرار دادیم. همکاری با خیریه ها بر روی مددجویان مشترک در 6 نیاز پایه فقزا شامل مسکن،اشتغال،جهیزیه،آموزش،خدمات در حوزه سلامت،معیشت وتهیه اشتغال خانواده های تحت نظر کمیته امداد خواهد بود که امسال نیز برای سرعت دادن به خدمات رسانی با آنان مشارکت خواهیم کرد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور با اشاره به طرح جامه جمع آوری الکتریکی صدقات،بیان کرد: نرم افزارها و اپلیکیشن هایی در حال تهیه است تا مردم بتوانند از طریق تلفن همراه خود صدقات خود را پرداخت کنند. این طرح در حال حاضر به طور آزمایشی در چند استان در حال انجام است که پس از تکمیل در تمام کشور اجرا می شود.

عکس: م .تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده